Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 جلسه هم اندیشی مدیران كل بازرسی بانك ها و بیمه ها با حضور مدیركل دفتر بازرسی وزارت اقتصاد با هدف تعامل و همفكری بیشتر در محل سالن شهید مطهری این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش شبكه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، مصطفی خسروی در این نشست با بیان نقش و اهمیت بازرسی گفت: مدیریت بدون نظارت و كنترل، حركت كردن در تاریكی و محرومیت از بهره گیری درست از امكانات و عوامل موجود برای رسیدن به هدف مطلوب است.
وی تصریح كرد: كشور بدون نظارت كارآمد دچار از هم پاشیدگی می شود، زیرا دوام یك كشور در سلامت اداری و عملكرد صحیح كارگزاران است.
مدیركل دفتر بازرسی وزارت اقتصاد یكسان سازی را به عنوان یكی از اولویت های كاری این دفتر برشمرد و گفت: همفكری در جهت اصلاح قوانین نظام بازرسی و همكاری با حوزه ستادی در برگزاری دوره های آموزشی را از دیگر برنامه های كاری دفتر بازرسی عنوان كرد.
خسروی ایجاد فاصله بین دولت و ملت، گسترش فساد در جامعه، سقوط جامعه، عدم تحقق عدالت اجتماعی، بروز فساد اجتماعی، شناخته نشدن خدمتگزاران واقعی، عدم روحیه اعتماد مردم به حكومت، عدم ابتكار و خلاقیت، عدم انجام وظایف به نحو مطلوب و شیوع رشوه خواری را از جمله پیامدهای سوء عدم نظارت و بازرسی در نظام اداری عنوان كرد.
وی در بخش پایانی سخنان خود برخی از ویژگی های بازرسان را تعهد، مثبت نگری، خلاقیت و توان مدیریتی، پایبندی به اصول و ضوابط و دارا بودن نگرش جامع، سیستمی، مشتری مدار، فرهنگ گرا، كارا، غایت گرا و مطلع از قوانین، مقررات، اهداف و فعالیتهای سازمان بازرسی و دستگاه های تحت بازرسی برشمرد.
در ادامه این جلسه مدیران كل بازرسی بانك ملی و بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران و نیز روسای گروههای بازرسی دفتر بازرسی وزارتخانه به بیان فرآیندهای كاری در حوزه های مرتبط با فعالیت خود پرداختند.
در پایان این جلسه شركت كنندگان و نمایندگان بازرسی بانك ها و بیمه ها نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24