Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مشاور پذیرش پتروشیمی برزویه با اعلام اینکه پذیرش پتروشیمی طی ۲۰ روز پس از تصویب هیأت پذیرش در کمیته سازمان بورس در فرابورس درج شد، گفت: امیدنامه این شرکت به سازمان بورس اوراق بهادار ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شهریار شهمیری در حاشیه بازدید فعالان بازار سهام از پتروشیمی برزویه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه پتروشیمی برزویه در 25 اسفند ماه 92 با موافقت هیأت پذیرش در فرابورس پذیرش شد، گفت: یکسری مدارک تکمیلی دیگری برای درج نماد است که طی روزهای آینده به فرابورس ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از ابهامات این شرکت حسابهای فیمابین با شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود که همه مسائل مربوط به آن اکنون به طور کامل رفع شده است.
بنابراین یکی از فرایندها درج نماد و سپرده‌گذاری سهام و اقدامات دیگری از جمله دریافت تکن (امضای دیجیتال) برای انتشار اطلاعات در سامانه ناشران (کدال) برای ورود شرکت به فرابورس در حال انجام است و زمان عرضه آن پس از ارسال بودجه حسابرسی شده سال 93 که طی روزهای آینده نهایی می‌شود، توسط مدیران سازمان بورس و فرابورس اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به مراحل پذیرش پتروشیمی برزویه در فرابورس گفت: شاید کمتر شرکتی در بورس به این صورت اقدامات پذیرش آن انجام شود یعنی طی 20 روز این شرکت پس از موافقت هیأت پذیرش با ورود آن موافقت شد.
شهمیری با بیان اینکه اقدامات پذیرش پتروشیمی توسط تیم کارشناسی پذیرش کارگزاری سهم‌ آشنا و عزم جدی مدیران پتروشیمی برزویه اتفاق افتاد.
مشاور پذیرش پتروشیمی برزویه گفت: یکی از مهمترین مسائل در پذیرش شرکت‌ها تهیه امیدنامه است که بر اساس اطلاعاتی که شرکت‌ها در اختیار کارگزاری قرار می‌دهند انجام می‌شود، چرا که امیدنامه بسته‌ای است که سرمایه‌گذار بر مبنای آن تصمیم‌گیری می‌کند.
وی در پایان تصریح کرد: در بین عرضه هیأت پذیرش همواره حساسیت‌های خاصی در مورد امیدنامه وجود دارد که در این خصوص امیدنامه پتروشیمی برزویه اکنون تکمیل و با اطلاعات کاملی به سازمان بورس ارائه خواهد شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24