Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 ساخت و تجهیز دو مرکز جدید مبادله مطالعات نفت و گاز در شهرهای تهران و شیراز به تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران رسید.

به گزارش شانا، این موضوع در نشست هم اندیشی تأمین اعتبار و اجرای پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با حضور مسئولان و کارشناسان مدیریتهای توسعه منابع انسانی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه ریزی تلفیقی و امور مالی شرکت ملی نفت ایران مطرح شد.
بر این اساس معاونت بررسی، امکانسنجی اقتصادی و مالی طرح های برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: همسو با سیاستهای گسترش زیرساختهای مدیریت فن آوری اطلاعات و ارتباطات و با توجه به تصمیمهای گرفته شده در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، ساخت و تجهیز دو مرکز جدید داده در شهرهای تهران و شیراز به تصویب رسیده است و احداث زیر ساختها، ساخت، نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری در سایر مراکز و تاسیسات درحال بررسی است.
در این نشست مقرر شده است مدیریتهای ذیربط در شرکت ملی نفت ایران با مجریان طرحهای یادشده به ویژه در حوزه تامین، تجهیز، تخصیص منابع مالی و اعتباری سرمایه ای، تصویب خواهی شورای اقتصاد، مبادله موافقتنامه طرح و ارائه خدمات فنی - تخصصی در بخش ساختمان، معماری و تاسیسات همکاری لازم انجام دهند.
توسعه سامانه های اطلاعاتی و ارتباطی جدید و نیز پشتیبانی و راهبری سامانه های موجود و همکاری برای تجهیز مبادی اندازه گیری و طرح دیسپیچینگ نفت و گاز، سامانه برنامه ریزی منابع کسب و کار، سامانه مبادله اطلاعات بالادستی و گزارشها، سامانه بالادستی نفت و اتوماسیون اداری در دو بخش سخت افزار و نرم افزار در حوزه وظایف و مسئولیتهای مدیریت فن آوری اطلاعات قرار دارد.
در ٦ دهه گذشته شرکت ملی نفت ایران همواره نقشی ممتاز و پیشرو در حوزه فن آوری اطلاعات، توسعه و راهبری سامانه های مکانیزه انفورماتیکی بر عهده داشته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24