Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شركت ملی صادرات گاز با اشاره به انجام مذاكره با دو شركت ایتالیایی و ژاپنی از آمادگی شرکت "سوجیتسو" ژاپن برای مشارکت در طرح های ال.ان.جی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا كاملی امروز در جمع خبرنگاران از مذاكره با دو شركت ایتالیایی و ژاپنی به منظور توسعه همکاری ها در صنایع و تجارت گاز خبر داد و گفت: شركت ایتالیایی "Si" پیش از این نیز همكاری طولانی مدتی با شركت ملی صادرات گاز در زمینه نفت خام داشته است كه هم اكنون با ورود به حوزه تجارت گاز در تلاش برای ادامه همكاری با ایران است.
 
مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران از راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و مینی ال.ان.جی ها (Mini LNG) به عنوان دو محور مذاکرات گازی با شرکت ایتالیایی نام برد و افزود: ایتالیایی ها خواستار واردات گاز ایران پس از تكمیل خط لوله صادرات گاز به اروپا شد.
 
این مقام مسئول همچنین از مذاكره با شركت ژاپنی "سوجیتسو" كه یكی از بزرگترین و قدرتمند ترین شركت های ژاپنی است خبر داد و یادآور شد: این شركت مقام دوم از نظر سهم ال ان جی را در ژاپن دارد.
 
كاملی با تاکید بر اینکه شرکت "سوجیتسو" ژاپن پیش از این نیز مذاكراتی را با شركت ملی نفت ایران در رابطه با ساخت ال ان جی در منطقه پارس شمالی داشته اسیت، تصریح کرد: همچنین این شرکت در پروژه ایران ال.ان.جی حضور داشته كه هم اكنون نیز در تهیه خوراك ال ان جی ابراز تمایل كرده است.
 
مدیر عامل شركت ملی صادرات گاز ایران با اشاره به ماهیت بلند مدت قراردادهای گازی، بیان کرد: معمولا توافق بر سر آن دسته از تعهداتی كه طرفین قرارداد باید رعایت كنند باعث طولانی شدن روند مذاكرات می شود كه در بهترین و استاندارد ترین شرایط حدود 6 ماه تا یك سال به طول می انجامد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24