Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون حقوقی رئیس جمهوری با تاکید بر ضرورت بازنگری و اصلاح قراردادهای نفتی گفت: این معاونت از بازنگری قراردادهای نفتی استقبال می کنند.

به گزارش شانا، الهام امین زاده در بازدید از سالن ١٨ نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار شانا تصریح کرد: قراردادهای نفتی باید به گونه ای تنظیم شود که در مقابل هر گونه شوکی از خارج و داخل کشور مصون بماند و صنعت نفت کشور دچار آسیب نشود.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به تشکیل کمیته بازنگری قراردادهای نفتی به دستور وزیر نفت گفت: قراردادهای فعلی صنعت نفت که مبتنی بر بیع متقابل است علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد که ضعف در جذب سرمایه گذاری از جمله این معایب است.

امین زاده تاکید کرد: باید قراردادهای جدید با الگویی ایرانی و به صورت ترکیبی از قراردادهای موجود مانند بیع متقابل، مشارکتی و ... به نحوی تنظیم شود که امنیت سرمایه گذاری را تضمین کند و برای سرمایه گذاران جذاب باشد.
قوانین مزاحم را اعلام کنید، رفع می کنیم
معاون حقوقی رئیس جمهوری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر امکان توسعه برخی میدانهای نفت و گاز از محل درآمدهای میدان گفت: در صورتی که قانون اجازه دهد و بسترهای لازم فراهم باشد امکان توسعه برخی میدانهای نفت و گاز از محل درآمدهای میدان نیز وجود دارد.
امین زاده با بیان اینکه معاونت حقوقی ریاست جمهوری در صدد رفع قوانین مزاحم است گفت: در کمیته ٧٦ ماده پنجم در اتاق بازرگانی، در حال بررسی رفع قوانین مزاحم کسب و کار هستیم.
وی افزود: مدیران صنعت نفت مقررات مزاحم را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری معرفی و اعلام کنند تا ما برای رفع آنها اقدامهای مقتضی را انجام دهیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24