Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی در دیدار صبح امروز از بیست‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دو کتاب حوزه دفاع مقدس را خریداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، صبح امروز 13 اردیبهشت 93 از بیست‌و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران دیدار کردسردار صفوی ضمن بازدید از شبستان از بخش‌های جدیدی که در سال جاری در نمایشگاه راه‌اندازی شده‌ است دیدن کرد؛ سالن ترجمه و سالن دستاوردهای تولید علم از جمله بخش‌های جدید این دوره محسوب می‌شوند.
وی در حاشیه این بازدید گفت: اکنون که از کار اجرایی فاصله گرفته‌ام، قسمت اعظمی از وقتم را به مطالعه و کار علمی اختصاص داده‌ام. مشاور ارشد مقام معظم رهبری کرد: حدود 40 درصد وقتم را به کار علمی اعم از آموزش در دانشگاه‌ تهران، دانشگاه امام حسین(ع)، دانشگاه تربیت مدرس و خوارزمی می‌پردازم. و هفته‌ای یک روز (پنجشنبه‌ها) فقط کار علمی و پژوهشی انجام می‌دهم؛ به این معنا که در این روز یا می‌نویسیم یا می‌خوانم و یا ترجمه می‌کنم.
همچنین آنطور که ایبنا گزارش داده، سرلشگر صفوی در این دیدار، از غرفه‌های حوزه دفاع مقدس دیدار کرد و کتاب‌های«نبرد شوش» نوشته عزیز‌الله پور کاظم و «جبهه ذو‌الفقاریه» به قلم قاسمعلی کرمی‌هرستانی، را خرید.
سرلشگر صفوی درباره چرایی انتخاب این آثار گفت: هر دو این جبهه‌ها مظلوم بودند و از این که می‌بینم برای این دو جبهه و بسیجیان مظلوم آن آثاری نوشته است، خوشحالم و خداوند را سپاسگزارم.
«نبرد شوش» را انتشارات ستارگان درخشان در ‏‫۱۳۹۲ منتشر کرده است. این کتاب به خاطراتی درباره عملیات فتح‌المبین و شوش در سال‌های دفاع مقدس می‌پردازد. کتاب «جبهه ذوالفقاریه» را هم همین ناشر منتشر کرده است که در قالب تاریخ شفاهی به حوادث و اتفاقات جبهه ذوالفقاریه که به رزمندگان و شهیدان خمینی‌شهر مربوط می‌شود پرداخته است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24