Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

آفتاب: به گزارش قانون، شامگاه یكشنبه وقوع قتل در شمال تهران به كارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل جنایت شده و در بررسی های خود متوجه شدند كه زن و مرد سالمند به قتل رسیده اند. در ادامه با حضور بازپرس جنایی در محل تحقیقات برای افشای قتل آغاز شد.

پسر قربانیان در تحقیقات گفت: پدر و مادرم همراه برادرم در این خانه زندگی می‌ كردند. امروز برای سركشی به آنها به خانه آمدم. قرار بود پدر و مادرم را به گردش ببرم. وقتی وارد خانه شدم با جسد غرق در خون آنها رو به رو شدم.

برادرم مدعی شد كه آنها را به قتل رسانده است. برادرم مدتی خارج از كشور بوده و چندی قبل به ایران بازگشته است. كارآگاهان در ادامه متهم را دستگیر كردند كه او در بازجویی‌ ها به قتل پدر و مادرش اعتراف كرد و گفت: مدتی بود كه بیكار بودم. این وضعیت باعث اعتراض خانواده ام شده بود. شب حادثه به دلیل بیكاری با پدرم درگیر شده و با گلدان ضربه ای به سر او زدم كه باعث مرگش شد. بعد هم مادرم را كشتم . سپس جسد آنها را داخل یكی از اتاق‌ ها بردم. در این لحظه برادرم سر رسید و موضوع را به او گفتم. در زمان قتل یك لحظه كنترلم را از دست داده و دست به قتل زدم. حالا هم از كار خود پشیمان هستم. پدرم همیشه مرا به خاطر بیكاری تحقیر می كرد و زمانی كه دوباره با هم درگیر شدیم عصبانی شده و با گلدانی كه كنار دستم بود به سرش ضربه زدم. مادرم نیز با مشاهده این صحنه شروع به داد و فریاد كرد و مجبور شدم او را هم بكشم.

بررسی‌ ها نشان داد، متهم چند سال قبل برای تحصیل به خارج از كشور رفته بود كه مدتی را به خاطر ارتكاب جرم در آنجا زندانی بود.

در حال حاضر تحقیقات از متهم برای افشای راز این جنایت ادامه دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24