Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان دیوید مویس سرمربی منچستر یونایتد از سمت خود برکنار شد. مویس که در ابتدای فصل با حمایت کامل فرگوسن و هواداران منچستر یونایتد روی نیمکت اولدترافورد تکیه زد، به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند و با نتایج ضعیف خود سرانجام کاسه صبر هواداران و مسئولان این تیم را لبریز کرد. باشگاه منچستر یونایتد با تایید این خبر در بیانیه خود آورده است: «باشگاه به خاطر سخت کوشی، صداقت و شرافت دیوید مویس در کار از او تشکر می‌کند

این در حالی است که کارلوس کروش سرمربی تیم ملی ایران از گزینه های اصلی هدایت شیاطین سرخ برای فصل آینده به شمار می رود او که سال ها در این تیم دست راست فرگوسن بوده و مربی اسکاتلندی سرشناس همه جا از او تعریف می کند.
دیلی میل در این باره می نویسد:«کارلوس کروش که از ابتدای فصل احتمال حضورش در منچستر وجود داشت حالا در کنار یورگن کلوب شانس بالایی دارد برای هدایت منچستریونایتد.کروش که بزودی با ایران به جام جهانی می رود بعد از این بازی ها دیگر قراردادی با ایران ندارد و احتمالا به اروپا بر می گردد
روزنامه انگلیسی درحالی از رفتن کروش به منچستر می نویسد که تقریبا جدایی او بعد از جام جهانی از فوتبال ایران مشخص شده است. دور جدید دعواها میان او و مدیران فدراسیون فوتبال بر سر آماده سازی جام جهانی نشان می دهد نه او از ایده آل هایش برای تیمداری پایین می آید و نه این امکان هست که بتوان ایده آل های فوتبال ایران را بالا برد. پس دو طرف به یک تعامل بینابینی برای پایان همکاری رسیده اند.
کروش حالا پس از 3 سال و چند ماه سر و کله زدن با انواع مربیان لیگ برتر ایران می تواند بازگشتی یکباره به فوتبال روز دنیا داشته باشد. برای او موفقیت در جام جهانی در صورت چشم داشتن به پیشنهاد منچستر ، اهمیت زیادی پیدا می کند. چیزی که این روزها خیلی برایش روشن نیست و به آن امیدی ندارد چون اردوهای تیم ملی با شرایط بدی پی گرفته می شوند.
کروش پیشتر وقتی با پیشنهاد تاتنهام برای مربیگری روبرو شده بود به مجله 2-4-4 گفته بود:« واقعا داشتن پیشنهاد مربیگری از تیمهای بزرگ لیگ برتر یک افتخار است اما باید این پیشنهاد  ها را بعد از پایان ماموریتم در ایران بررسی کنم.» ماموریتی که او اسمش را گذاشته ماموریت غیر ممکن . ماموریتی که به جای هنرپیشه هایی چون تام کروز ، برای او ستاره هایش قوچان نژاد ، دژاگه ، داوری ، تیموریان ، جهانبخش ، سردار آزمون ، انصاری فرد ، بیت آشور، نکونام و احتمالا هاشم بیک زاده هستند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24