Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس صندوق بین ‌المللی پول در نشست سه روزه در واشنگتن، گفت: اقتصاد چین به زمین می ‌خورد اما وزیر اقتصاد چین طی مصاحبه‌ با خبرنگاران تحلیل و روش های این دو نهاد بین ‌المللی را سنتی خواند که نسخه مناسبی برای کشورهای دیگر نمی ‌پیچند .

به گزارش فارس، به نقل از رویترز،‌ وزیر اقتصاد چین به هشدار صندوق بین ‌المللی پول مبنی بر اینکه اقتصاد چین با وضعیت خطرناکی رو به رو خواهد شد واکنش نشان داد.

صندوق بین ‌المللی پول وضعیت خطر اقتصاد چین را به دلیل کاهش سرمایه ‌گذاری ‌ها در این کشور عنوان کرد.

وزیر اقتصاد چین در واکنش به اظهارات رئیس صندوق بین ‌المللی پول، گفت: اگر چه چین همکاری نزدیکی با صندوق بین ‌المللی پول دارد اما با همه تحلیل ‌هایش موافق نیست.

گوانگیو در حاشیه نشست صندوق بین ‌المللی پول با بانک جهانی در گفت ‌و گو با خبرنگاران  گفته است: "در کل ما فکر می ‌کنیم، صندوق بین‌ المللی پول یک موسسه مالی حرفه ‌ای است، اما برخی روش ها و تفکر سنتی که در این صندوق بکار می رود باید اصلاح شود".

‌وزیر اقتصاد چین تاکید کرده است: ما امیدواریم که تحلیل و روش های صندوق بین ‌المللی پول بتواند واقعیت ‌‌‌های اقتصادی کشورها را نشان دهد اما این صندوق بین ‌المللی و بانک جهانی در این حدو اندازه نیستند.

وی خطاب به این دو نهاد بین ‌المللی گفته است: "اگر بنا است، سیاست ‌های پیشنهادی شما توصیه با ارزشی باشد باید گفته ‌های شما بر اساس واقعیت باشد".

رئیس صندوق بین ‌المللی پول در نشت سه روزه این صندوق با بانک جهانی هشدار داد: اقتصاد چین دومین کشوربزرگ اقتصاد دنیا به زمین می ‌خورد و تاثیر منفی آن به  سایر بازارهای نوظهور هم سرایت خواهد کرد .

لاگارد در این نشست گفت: چین باید موانع سیستم بانکی و آزادی اقتصادی را بردارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24