Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

ˈعلی اصغر ناصر بخت ˈروز یکشنبه به ایرنا، گفت: این نمایشگاه که یکی از نمایشگاه های بین المللی و فرهنگی پر مخاطب کشور است با تدابیر ویژه ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پیام نوروزی مقام معظم رهبری سال 93 به عنوان جهاد مدیریتی با محوریت اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است نخستین گام اجرایی در این مسیر عملیاتی کردن این نمایشگاه به نحوه مطلوب است.

این مقام مسئول اظهارداشت: در جلسه امروز که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های مختلف در فرمانداری برگزار شد، مقرر شد با هماهنگی های لازم هر یک از دستگاه ها وظایف خود را تعریف و پیرامون آن اقدامات لازم را انجام دهند.

ناصربخت با تاکید بر اینکه مهمترین اتفاق فرهنگی کشور برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است، گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده است تا بازدیدکنندگان از نمایشگاه از رضایت مندی بالایی برخوردار شوند.

وی با اشاره به آمار مخاطبان نمایشگاه کتاب در سالهای گذشته گفت: تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه به طور متوسط روزانه یک میلیون نفر بوده است که فرمانداری تهران در خصوص تامین امنیت و انتظامات مدیریت بحران و کمیته ای را تشکیل داده است.

ناصر بخت ادامه داد: معاونت غذا و دارویی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان های اورژانس و آتش نشانی تهران، در این نمایشگاه فعالیت مستمر خواهند داشت. وی بیان کرد: مقرر شده است تا شهرداری منطقه 6 تهران، تجهیزات و امکانات مورد نیاز مصلی امام خمینی(ره) تهران را تامین کند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین در خصوص ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز گفت: در سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو تهران موضوع ایاب و ذهاب بازدید کنندگان نیز به طور جدی برنامه ریزی شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24