Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

یک کارشناس صنعت خودرو وضعیت این صنعت در سال 1393 را بهتر از سال گذشته پیش‌ بینی کرد.

شهرام آزادی در گفت‌ و گو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت صنعت خودرو در سال جدید تا حد زیادی متاثر از وضعیت کلان اقتصادی کشور و به ویژه شرایط بین‌المللی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هر صورت نباید امسال انتظار بروز تحولی بزرگ در شرایط این صنعت را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این شرایط خودروسازان بزرگ به دنبال استفاده از راه‌ های میان‌ بر برای بهبود شرایط این صنعت هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: هم‌ اکنون یکی از راهکارهای خودروسازان بزرگ برای توسعه محصول، تولید خودروهای جدید با استفاده از پلت‌ فرم خودروهای خارجی است.

وی افزود: خودروسازان اقدامات لازم در این زمینه را آغاز کرده‌اند به‌گونه‌ای که خودروهای جدید با بدنه جدید که در داخل طراحی شده روی پلت‌فرم خودروهای خارجی، طراحی و تولید خواهد شد.

آزادی با بیان اینکه به موازات این کار خودروسازان مونتاژ برخی خودروهای خارجی را نیز در کشور آغاز خواهند کرد، تصریح کرد: خودروهای مونتاژی از محصولاتی انتخاب شده‌ اند که از نظر قیمت و تکنولوژی قابلیت رقابت با سایر خودروها را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال جاری هیچ یک از این خودروهای جدید به تولید نمی‌ رسند، اما در صورت تثبیت شرایط بین‌المللی از نیمه دوم سال‌ آینده تولید و عرضه خودروهای مونتاژی آغاز خواهد شد اما محصولات توسعه‌ ای در سال آینده نیز به تولید نمی‌ ر‌سند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: به نظر می‌رسد تیراژ تولید خودرو در سال جدید نسبت به سال گذشته افزایش یابد که البته رفع برخی محدودیت‌های خارجی و تامین نقدینگی در این زمینه موثر خواهد بود.

آزادی تصریح کرد: در صورت بهبود بیشتر شرایط می‌ توان پیش‌ بینی کرد که اواسط سال آینده ظرفیت تولید خودرو در کشور به تیراژ تولید در سال 1390 که بیش از یک میلیون و 800 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد برسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24