Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

جهان: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر در سخنانی گفت: متاسفانه وقوع آتش ‌سوزی یک دستگاه ویلای شخصی در منطقه روستایی «دزدک» در بخش مرکزی شهرستان نوشهر سبب جان باختن چهار نفر شد. رحیم سید پور افزود: در این ویلا که ۱۱ نفر سکونت داشتند که چهار نفر از آنها در میان شعله‌ های آتش جان باختند.

به گفته او همه افراد حادثه دیده در این آتش ‌سوزی که در ساعت پنج صبح بامداد روز جمعه رخ داد، تهرانی بوده که به‌ صورت خانوادگی برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به شهرستان نوشهر سفر کرده بودند.

گفتنی است، در این آتش‌ سوزی مرگبار دو زن و دو مرد به نامه های؛ افخم‌ السادات حسینی، نیلوفر معصومی، مجید چمنی و محمد رضا داداشی جان باخته اند. دکتر افخم ‌السادات حسینی متولد سال ۱۳۴۱ در تهران بوده است و وی علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در حوزه علمیه در سطح چهارم نیز تحصیل می ‌‌کرد و به عنوان مدرس دانشگاه، مشاور دانشگاه تهران و نهاد رهبری و کارشناس مذهبی صدا و سیما نیز فعالیت داشت.

یک منبع مطلع در این باره گفت این آتش سوزی به صورت عمد توسط زوج قبلی مالک ویلا صورت گرفته که علت آن مشکلات خانوادگی حاصل از انحرافات مذهبی و تاثیر پذیری قاتل از عقاید فرقه ها و عرفان های کاذب بوده است. بنا به گفته شاهدان حادثه، شوهر سابق مالک ویلا که یکسال پیش از هم جدا شده بودند در روز حادثه از حضور این خانواده مطلع بوده که اقدام به مسدود ساختن حفاظ آهنی در های ویلا با زنجیر نموده و خانه را با بنزین مشتعل می نماید و در نهایت خانه در چند دقیقه به خاکستر تبدیل می گردد .

لازم به ذکر است که بعد از تماس همسایه ها با مراکز امدادی و آتش نشانی این نیروها با ۴۵ دقیقه تاخیر به محل صانحه رسیده بودند که اهالی روستا توانسته بودند افرادی را نجات دهند و آتش رو به خاموشی بوده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24