Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل فرابورس ایران در پیامی به مناسبت عید نوروز و فرارسیدن سال 1393، اظهار امیدواری كرد که در سال جدید نیز بازار سرمایه همچنان شاهد تداوم فعالیت ‌های نوآورانه فرابورس ایران در بخش مالی کشور خواهد بود.

به گزارش بورس24 به نقل از روابط ‌عمومی فرابورس، متن پیام امیر هامونی به شرح زیر است:

آفرین جان آفرین پاک را

آنکه جان بخشید و ایمان خاک را

سالی که گذشت برگ زرین دیگری بود بر دفتر خدمت ‌گزاری و حرکتی بزرگ به سوی افتخار و سرافرازی ایران عزیز در عرصه بازارهای مالی. سال 1392، سالی فراموش ناشدنی برای فرابورس ایران بود، چرا که توانستیم با همت، خلاقیت و تلاش بی ‌دریغ مدیران ارشد بازار سرمایه کشور و همکاران ارجمند، شرایطی را فراهم آوریم تا با ورود سرمایه ‌‌های بیشتر بر پیکره این بازار، امید به آینده و دورنمایی درخشان برای فعالان این عرصه ترسیم شود.

آنچه در جایگاه بنیادین فعالیت فرابورس ایران قرار می ‌گیرد، تأمین مالی بنگاه‌ های اقتصادی به منظور رشد بخش واقعی اقتصاد است و این مجموعه علاوه بر تلاش برای هدایت نقدینگی غیر مولد به شریان‌ های تولید داخلی، همواره درصدد بهبود رفتار اقتصادی جامعه و بسط فرهنگ سرمایه ‌گذاری عمومی برآمده است.

فرابورس ایران در سالی که گذشت، تنوع‌ بخشی به ابزارهای مالی را سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار داد و در این راستا می ‌توان افتتاح و راه‌ اندازی صندوق ‌های قابل معامله در بورس (ETF) و همچنین تدوین رویه‌ ها و بستر مقرراتی و نرم ‌افزاری بازار دارایی فكری به‌ عنوان حلقه‌ ای برای پیوند علم و دانش با صنعت را از مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال گذشته عنوان کرد.

در سال جدید نیز بازار سرمایه شاهد تداوم فعالیت‌ های نوآورانه فرابورس ایران در بخش مالی کشور خواهد بود و این مجموعه همچون سال گذشته تلاش خواهد کرد تا در مسیر پیاده ‌سازی سیاست ‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف بازار سرمایه چون توسعه رقابت ‌پذیری، شفافیت اطلاعاتی، تجاری ‌سازی طرح ‌های دانش ‌بنیان و سیاست ‌گذاری برای بهبود فضای کسب و کار گام بردارد.

این رکن مهم بازار سرمایه همچنین تلاش خواهد نمود تا در راستای رسالت و اهداف خود به توسعه هرچه بیشتر بازارها و ابزارهای مالی اقدام کرده و با راه‌ اندازی صندوق ‌های پروژه، راه ‌اندازی صندوق‌ های زمین و ساختمان، مشاركت در راه‌ اندازی بازار معاملات ثانویه اسناد خزانه اسلامی، تسهیل تامین مالی بنگاه‌ های كوچك و متوسط مقیاس و اجرا و راه‌ اندازی بازار دارایی فكری، امکان عرضه ابزارهای جدید مالی را در بازار سرمایه کشور فراهم آورد.

امید است، طلوع سال نو همراه با انگیزه ‌ای دو چندان برای ارکان بازار سرمایه در جهت دستیابی به اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی باشد و برگ دیگری از کتاب عقلانیت، تجربه و پیشرفت برای جامعه ایرانی ورق بخورد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24