Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با اجرای مناسب مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش معقولانه قیمت حاملهای انرژی و تک نرخی کردن بنزین با نرخی سنجیده، می‌توان به کاهش مصرف بنزین و دیگر حاملهای انرژی در کشور امیدوار بود.

به گزارش شانا؛ کمال‌الدین پیرموذن، با مثبت ارزیابی کردن طرح تک نرخی شدن بنزین، گفت: هرچند با تک نرخی شدن بنزین موافقم، اما این موضوع نباید موجب وارد آمدن فشار اقتصادی به اقشار آسیب پذیر جامعه شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، افزود: در صورتی که افزایش قیمت و یا تک نرخی کردن بنزین با شیبی ملایم انجام شود، نه‌تنها این امر بر زندگی و اقتصاد مردم تاثیر چندانی نخواهد داشت، بلکه هزینه‌های این افزایش قیمت می‌تواند موجب ارتقا و پیشرفت صنعت نفت کشور شود.

وی با بیان این که دولت باید یارانه سوخت حمل و نقل عمومی کشور را پرداخت کند، تصریح کرد: حمل و نقل عمومی کشور امروز نیازمند حمایت همه جانبه است، لذا تک نرخی شدن بنزین نباید آسیبی به این بخش وارد کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تک نرخی شدن بنزین را راهکاری برای کاهش مصرف بنزین دانست و عنوان کرد: با اجرای مناسب فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش معقولانه قیمت حاملهای انرژی و تک نرخی کردن بنزین با نرخی سنجیده، می‌توان به کاهش مصرف بنزین و دیگر حاملهای انرژی در کشور امیدوار بود.

به گزارش شانا، وزارت نفت از تک نرخی شدن قیمت بنزین و فرآورده‌های نفتی در سال ٩٣ حمایت می‌کند. بر این اساس، منصور معظمی، معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این مطلب گفت: وزارت نفت هر تصمیمی که دولت در باره قیمت حاملهای انرژی بگیرد، اجرا می‌کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24