Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

تعامل خوب کانون انجمن صنفی جایگاه داران با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موجب شده است تا مسائل مربوط به این صنف نیز با تکیه بر همین تعامل حل شود.

به گزارش شانا؛ ناصر ریسی فرد با بیان این که انجمن صنفی جایگاه داران متشکل از ٢٨ انجمن است که در سراسر کشور فعالیت می کند، افزود: رسالت کانون انجمن صنفی جایگاه داران خدمت رسانی به مردم است و هیچ گاه حاضر به ایجاد مشکل برای مردم نیست.

وی گفت: بیش از ٣٢٠٠ جایگاه عرضه سی ان جی در کشور فعال است که تنها تعداد معدودی از آنها آگاهانه تخلف کرده اند؛ به طور حتم این عده مورد قبول انجمن صنفی جایگاه داران کشور نیستند و قراری بر حمایت از آنها نیست.

به گفته رئیس انجمن صنفی جایگاه داران، برخی جایگاه داران نیز ناخواسته و به دلیل مشکلات مالی مرتکب تخلف شده اند که انتظار می رود از آنها برای حل مشکل مالی برای تسویه بدهی معوقه خود حمایت شود.

وی اختلاف کارمزد جایگاه های سی ان جی را که شورای اقتصاد هفته پیش تصویب کرد، یکی از موارد اعتراضی جایگاه داران برشمرد و گفت: این مطلب نیز با تعامل قابل حل خواهد بود.

به گزارش شانا، امروز (شنبه ٢٤ اسفندماه) خبری مبنی بر غیر فعال شدن ١٠ تا ١٢ جایگاه عرضه سوخت به دلیل مطالبه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از قول حاج محمد رضا ، رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در برخی سایتهای خبری منتشر شد.

برپایه این خبر، حاج محمد رضا فشارهای شرکت ملی پخش برای دریافت مطالبات را خارج از چارچوب اصول همکاری با جایگاه داران بر شمرده است.

وی با بیان این که مشکلات اقتصادی جایگاهداران بنزین به ما فشار آورده، تهدید کرده است که اگر امروز به مشکل ما رسیدگی نشود، تا امشب همه جایگاههای عرضه بنزین تهران بسته می شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز با اظهار بی اطلاعی از تجمع جایگاه داران در مقابل ساختمان این شرکت گفت: هشدار یک انجمن یا یک اتحادیه برای تعطیل کردن جایگاه های عرضه سوخت در کلانشهر تهران، موضوعی دور از واقعیت است.

به گفته داود عربعلی همه جایگاه های عرضه سوخت (چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی) قراردادهای مشخص و محکمی دارند و موظف به خدمت رسانی به مردم هستند؛ بنابراین هیچ فرد یا گروهی نمی تواند به تعطیلی آنها اقدام کند.

وی گفته است: از مجموع ٥٢٠٠ جایگاه عرضه سوخت، ١٣ جایگاه به دلیل تخلف هایی مثل دست بردن در سامانه سوخت، تعطیل شده است و پرونده آنها در مراجع قضایی در حال بررسی است.

عربعلی با بیان این که پول نقدی که جایگاه داران از مردم دریافت می کنند باید ظرف ٤٨ ساعت به حساب مربوط در دولت واریز شود، گفته است، جایگاه داران حجم قابل توجهی از سوخت دولتی را به مردم می فروشند و اگر این مبلغ را (که برای هر جاگاه ٢٠٠ تا ٣٠٠ میلیون تومان است) بیش از ٤٨ ساعت نزد خود نگه دارند، تخلف محسوب و پس از دوبار تذکر (در صورت واریز نشدن) به مطالبه نقدی آن اقدام می شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: یک انجمن نمی تواند جایگاههای سوخت تهران را ببندد و این یک شایعه پردازی است مردم از شایعه ها نگران نشوند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24