Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

نشست خبری مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر امروز با حضور خبرنگاران در تهران برگزار شد.

کوثر فرابورسی...

به گزارش خبرنگار بورس24 ، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری کوثر در این نشست از ارائه مستندات درباره ورود این موسسه از بازار توافقی به بازار عادی فرابورس خبر داد و افزود: یک شنبه قرار بود در هیات پذیرش این موضوع مطرح شود و امیدواریم هرچه سریع تر روند این تغییرات طی شود.

عیسی رضایی در ادامه از ارائه خدمات جدید توسط این موسسه خبر داد و اظهار کرد: ایجاد نمایندگی بیمه در برخی از شعب منتخب که اولین نمایندگی بیمه کوثر خواهد بود، ایجاد باجه های کارگزاری که مذاکرات آن صورت گرفته و در آینده متقاضیان خرید سهام می توانند خرید و فروش کنند و ایجاد سوپر مارکت های مالی برای حرکت به سوی بانکداری شرکتی ضمن ایجاد صندوق های تامین مالی با درآمد ثابت از جمله خدمات جدید این موسسه خواهد بود.

انتشار اوراق گواهی سپرده تا چند روز دیگر...

مدیر عامل کوثر در ادامه با اشاره به گسترش فعالیت های این موسسه اعلام کرد: انتشار اولین سری اوراق گواهی سپرده با سود 23 درصد متعلق به شرکت مپنا و دو شرکت نفتی از هفدهم اسفند ماه ،‌ به دنبال گسترش فعالیت‌های موسسه انجام می شود.

مدیر عامل موسسه کوثر اضافه کرد: همچنین مجوز شبکه شتاب را اخذ کرده‌ایم که بانک مرکزی در حال آزمایش سیستم‌های موسسه است و به زودی دستگاه‌های ATMشعب موسسه به شبکه شتاب متصل می‌شود.

رضایی میزان سپرده قانونی موسسه کوثر نزد بانک مرکزی را بالغ بر 1400 میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: طبق توافقی مکتوب که با بانک مرکزی انجام داده ایم،تعداد شعب مجاز این موسسه 350 شعبه است و ظاهرا بانک مرکزی الزامات مربوط به کاهش شعبه موسسات و بانک ها را بازنگری کرده و بانک‌ها و موسسات با ارائه طرح توجیهی شعبه جدید ایجاد خواهند کرد.

وی با بیان این که بیش از 80 هزار میلیارد ریال منابع جذب شده و هفت بانک خصوصی و دو بانک دولتی را دراین زمینه پشت سر گذاشته ایم ،گفت: به دنبال گسترش فعالیت‌ها هستیم و ایجاد نمایندگی بیمه در برخی شعب منتخب، ایجاد باجه‌هایی از کارگزاری‌ها، استفاده از باجه‌های لیزینگ و راه اندازی صندوق سرمایه‌گذاری از جمله فعالیت‌های این موسسه در آینده خواهد بود.

گفتنی است،عیسی رضایی از بنیانگذاران صندوق قرض الحسنه بسیجیان بود که بعدها به عنوان بانک مهر اقتصاد در میان موسسات مالی عرض اندام قابل توجهی داشت.بازار سرمایه هم از رضایی خاطرات خوبی دارد،زمانی که سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان را اداره می کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24