Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

هر 4 سرنشین هواپیمای جت فالکن 20 متعلق به سازمان هواپیمایی که بر فراز جزیره کیش مشغول عملیات پرواز و ارزیابی تجهیزات ناوبری فرودگاهی بودند، فوت کردند؛ 2 نفر از این جانباختگان خلبان، یک نفر کارشناس و یک نفر مسئول امنیت پرواز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ساعت 18:46 بعدازظهر روز گذشته هواپیمای «جت فالکن 20» مخصوص بررسی تجهیزات ناوبری فرودگاهی و تست این تجهیزات، متعلق به سازمان هواپیمایی کشوری در سواحل شرقی جزیره کیش و کنار برج‌های دوقلو دچار سانحه شد.
‌هواپیمای مذکور در حین انجام عملیات پرواز و بررسی تجهیزات ناوبری فرودگاهی و تست آنها ظاهراً با مشکلی مواجه شده و دچار سانحه می‌شود.
نیروهای امدادی جزیره کیش به محض اطلاع تعداد قابل توجهی از نیروهای مربوطه خود را در ساحل شرقی و آب‌های این جزیره با هدف جستجو و نجات دریایی به وسیله قایق و شناور به سمت محل سقوط این هواپیما اعزام کردند.
طبق اعلام معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری،‌ علت بروز این حادثه فعلاً مشخص نشده است، سازمان هواپیمایی کشوری بلافاصله بعد از وقوع سانحه ، تیم بررسی سانحه خود را به منطقه اعزام کرد.
معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی گفت:‌ قطعاً پس از بررسی‌های تیم کارشناسی بررسی سانحه، علت وقوع این حادثه اعلام خواهد شد.
به گزارش فارس، این هواپیما ظاهراً چهار سرنشین داشته که دو نفر از آنها خلبان، یک نفر کارشناسان فنی سازمان هواپیمایی کشوری و دیگری مسئول امنیت پرواز بوده است؛
همچنین جلسه بررسی این سانحه نیز در سازمان هواپیمایی کشوری تا ساعت 3 بامداد امروز ادامه داشت و هم‌اکنون نیز این موضوع در سازمان در حال بررسی است.
 
* اسامی جان‌باختگان سانحه سقوط جت‌ فالکن 20
متأسفانه هر 4 سرنشین این هواپیما در سانحه مذکور فوت کردند؛ طبق پی‌‌گیری خبرنگار فارس نام جان‌باختگان این حادثه به شرح زیر است:
خلبان مسعود جلیلی (خلبان سازمان هواپیمایی کشوری)
خلبان سید مهدی احمدی موسوی (خلبان سازمان هواپیمایی کشوری)
محمد امین عامری (کارشناس فنی سازمان هواپیمایی کشوری)
وجیه‌الله ترلانی (مسئول ACM امنیت پرواز)
طبق آخرین اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس، پیکر  چهار سرنشین هواپیمای جت فالکن از آب گرفته و به ساحل کیش انتقال داده شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24