Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 خانه ملت / عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه داشتن اقتصادی پویا از مولفه های ایجاد تعادل در بازار مسکن است، گفت: مسکن مقوله ای است که قیمت آن با میزان عرضه و تقاضا ارتباط مستقیم دارد به نحوی که اگر بین این دو متغیر تعادل وجود داشته باشد، قیمت مسکن منطقی خواهد بود.

علی اکبر آقایی مغانجوقی در خصوص آثار اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها بر بازار مسکن، گفت: با توجه به اینکه افزایش تزریق نقدینگی در جامعه باعث بالا رفتن نرخ تورم می شود، دولت باید با برنامه ریزی درست و اصولی بخشی از یارانه ها را، در مرحله دوم به صورت نقدی در اختیارمردم قرار دهد.
این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به زمزمه های دولت در خصوص طرح جایگزین مسکن مهر، گفت: اجرای کامل طرح مسکن مهر جز تعهدات دولت است اما دولت باید جزئیات مربوط به طرح جایگزین مسکن مهر را به صورت شفاف تری اعلام کند تا کمیسیون عمران بتواند اظهار نظر لازم را اعمال کند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه طرح جایگزین مسکن مهر باید برای مردم و اقتصاد جامعه به مراتب بهتر و مطلوبتر باشد، گفت: مسکن مقوله ای است که قیمت آن با میزان عرضه و تقاضا ارتباط مستقیم دارد به نحوی که اگر بین این دو متغیر تعادل وجود داشته باشد، قطعا قیمت مسکن منطقی خواهد بود و با مشکلی روبرو نخواهیم شد.
نماینده مردم سلماس در مجلس با تاکید بر پویایی اقتصاد و تعادل درعرضه و تقاضای مسکن ، گفت: اگر شرایط اقتصادی کشور در رکود و بحران به سر ببرد و درآمد مردم با هزینه های زندگی برابر نباشد، در چنین وضعیتی بخشی از تورم جامعه به مسکن تحمیل شده و بازار مسکن با بحران روبرو خواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به نبود تعادل در عرضه و تقاضای مسکن گفت: دولت باید زمینه های تشویق مردم به خصوص بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در بخش مسکن فراهم کند تا تعادل لازم بین عرضه و تقاضا در این بخش ایجاد شود.
عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بحران در بخش مسکن بر سایر بخش های اقتصادی اثرمی گذارد،گفت: وضعیت اقتصادی کشور از عوامل موثر در بازار مسکن است و تا زمانی که چنین عوامل تاثیر گذار در نرخ مسکن، حالت عادی پیدا نکند، بحران و تورم بخش مسکن ادامه خواهد داشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24