Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رییس جمهوری گفت: گروهی به عنوان دور زدن تحریم ها منافع ملت را دور زدند و پول ملت را برداشتند که امیدواریم همه دستگاه های کشور بتوانند این پول را به بیت المال بازگردانند.

به گزارش «انتخاب» حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سومین روز از سفر خود به استان هرمزگان گفت: نفت خام را دست کسی بدهند که بفروشد، که حداقل یک محموله نفت خام بدهیم تا آن را فروخته و پولش را بیاورد، امتحان پس دهد و سپس محموله دوم را نیز برای فروش تحویلش دهیم؛ بلکه پول نقد هم به او دادند».

روحانی گفت: دو میلیارد و 600 میلیون دلاری که گفته می شود همه اش پول نقد نیست؛ بخش بزرگی از آن پول نقدی است که به آن فرد دادند تا بدهی های ما را در نقاط مختلف پرداخت کند.

رییس شورای عالی امنیت ملی گفت: این، نبود اخلاق است و امکانپذیر نیست که یک عده تلاش کنند، زجر بکشند و در سختی زندگی کنند و یک عده دیگر با حیله بیت المال مسلمین را آن هم نه رقم پایین، چپاول کنند.

رییس جمهوری ادامه داد: هنگامی که سه هزار میلیارد تومان اختلاس مطرح شد، دهان ها بازماند اما رقم دیگر، سه هزار میلیارد تومان نیست، بلکه 9 هزار میلیارد تومان است و تازه ما مطمئن نیستیم که همه اش همین باشد، بلکه شاید چیزهای دیگری هم باشد که کشف شود و به دست آید.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد که بدون اخلاق، فرهنگ، انضباط مالی و کاری نمی توانیم پیشرفته شویم و کشور بدون تعهد نمی تواند پیش رود.

رییس جمهوری با یادآوری پیشرفت دنیای صنعتی اظهارداشت: ما مدام از تخصص و تعهد سخن می گوییم این که آنها تخصص دارند، ما تعهد داریم. مگر می توان بدون تعهد کشوری را پیش برد؟ آنها به انجام وظیفه و کار تعهد دارند.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست منتخبان گفت: برگزاری این گونه جلسات برای این است که من و همراهان بتوانیم استفاده و بهره برداری کنیم و بدانیم که در استان ها به طور دقیق چه می گذرد.

روحانی با اشاره به استعداد انسانی و طبیعت فراوان در هرمزگان اظهارداشت: این سخن نماینده منتخبان که گفت باید مراکز آموزشی به ویژه آموزش عالی را به گونه ای طراحی کنیم که فارغ التحصیلان این مراکز بتوانند بار مسوولیت بخش های مختلف اداره این استان را به ویژه در صنعت برعهده بگیرند، سخن به حقی است.

روحانی ادامه داد: اگر بنا باشد جوان ما در رشته ای تخصص ببیند که بازار کار در آن رشته در استان نباشد و نیاز به متخصصی باشد که بومی ها دارای آن تخصص نباشند، نتیجه این می شود که متخصص از سایر استان بیاید و بومی ها بیکار باشند.

رییس جمهوری ادامه داد: امروز وظیفه ای را برعهده داریم و آن ساماندهی رشته های آموزش عالی و کیفیت آن است تا فارغ التحصیلان بتوانند در وهله نخست در استان خود و سپس در سراسر کشور به نیازهای تخصصی و کاری پاسخ مثبت دهند.

وی تاکید کرد: همچنین انضباط کاری متخصصی که وارد محیط کار می شود، مورد توجه قرار گیرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24