Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ایرنا: رئیس جمهوری با بیان اینکه باید زنجیرهای به ناحق و ظالمانه تحریم را که ظالمان و مداخله گران بر دست و پای اقتصاد کشور ما بسته بودند، پاره کنیم در ادامه در جمع هزاران تن از مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس گفت که مردم خود را برای تحول بزرگ در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سیاست خارجی بایستی آماده کنند.

وی افزود: استان هرمزگان یکی از استان های بسیار مهم و استراتژیک برای ایران عزیز ماست؛ استانی با سابقه تاریخی و مبارزاتی علیه استعمارگران و مداخله گران و استانی که وسیله اتصال جهان به ایران عزیز ما و حتی به کشورهای شمالی ایران در منطقه آسیای مرکزی است.

روحانی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است که همه باید خودمان را برای یک تحول بزرگ در اقتصاد کشور در مسایل سیاسی و فرهنگی و در سیاست خارجی خود را آماده کنیم.

وی اظهار داشت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و دولت کاملا خود را کاملا آماده کرده است که به این سیاست ها جامه عمل بپوشاند.

رییس دولت یازدهم افزود: در این سیاست ها، اقتصاد ما بر مبنای علم و فناوری خواهد بود؛ اقتصادی دانش بنیان؛ طبق این سیاست، باید مسیر صادرات برای کالای ایرانی تسهیل شود و فرآورده های نفتی، پالایش، پتروشیمی و صنعت، توسعه یابد؛ طبق این سیاست باید مناطق آزاد ما و مناطق ویژه اقتصادی ما برای فعالیت بیشتر اقتصادی و صادرات خود را آماده کند.

وی اضافه کرد: طبق این سیاست باید بتوانیم با بیکاری و مساله آماده سازی اشتغال برای مردم و به ویژه جوانان عزیز خود را آماده کنیم.

روحانی افزود: شرایط ما امروز شرایطی است که همه بازرگانان جهان و سرمایه گذاران مسیر ایران را اتخاذ کرده اند ؛ شما روزانه می بینید که چه مقدارسرمایه گذاران خارجی ایرانیانی که در خارج از کشورهستند و همچنین کارآفرینان داخلی ما خودشان را برای سرمایه گذاری آماده می کنند.

روحانی تصریح کرد: ما می بایست زنجیرهای به ناحق و ظالمانه تحریم را که بر دست و پای اقتصاد کشور ما ظالمان و مداخله گران بسته بودند، پاره کنیم و بگشاییم که اولین قدم مهم در این مسیر برداشته شده است .رییس جمهوری افزود: امروز در مساله خودرو سازی، پتروشیمی، کشتیرانی، بیمه و در بخشی از مسایل بانکی، بخش بزرگی از تحریم ها برداشته شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24