Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

فارس: عبدالرحمن شاه ‌حسینی با حضور در برنامه یک فنجان چای داغ رادیو ورزش، در مورد اینکه مرحوم ناصر حجازی گفته بود او قاطع ‌ترین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است، گفت: مصاحبه حجازی را به عنوان سند قاب کردم و با افتخار آن را حفظ کردم.

او سرمربی نساجی بود. بنده او را احضار کردم و یک جلسه حجازی را محروم کردم. از این کار ناراحت شدم اما باید انجام می‌ شد. وقتی این موضوع به او اعلام شد پرسید، چه کسی من را محروم کرده است و گفته بودند من و باعث افتخار من است که حجازی گفته بود حکم فلانی را تمکین می‌ کنم و روی نیمکت نمی‌ نشینم.

وی در ادامه در مورد رای محرومیت علی دایی از حضور در 4 جلسه همراهی سایپا بعد از درگیری با شیث رضایی و اینکه اولین فردی بود که علی دایی را محروم کرد، خاطرنشان کرد: همیشه در طول زندگی خود اعتقاد داشتم، به حکم قانون در مقابل قانون و مجری قانون، هیچکس مصون نیست. از لحاظ مقام اجرایی رئیس جمهور شخص اول است، برای او هم قانون‌ گذار شرایط را بررسی کرده است. آن زمان واقعا تعجب کردم، به عنوان یک قاضی با تجربه چه نامه‌ هایی از جاهای مختلف به دست ما رسید.

شاه‌ حسینی تأکید کرد: یک روز یک نماینده بعد از جلسه رسمی به فدراسیون آمد. با تعجب به او گفتم مگر چه شده است؟ در تلویزیون گفتم یک اتفاق افتاده است و به عنوان قاضی در حال بررسی هستیم، چرا این اندازه حمله می ‌شود. هر کس در هر رشته مقامش بالاتر رفت مسئولیت او هم بیشتر است. اگر حرکت او پسندیده باشد، انعاکس آن بیشتر است و بر عکس این مسئله هم وجود دارد.

وی افزود: من آن موقع رای را صادر کردم و 48 ساعت زندگی عادی ما را مختل کردند. اسم دختر دبیرستانی ما را هم درآوردند. تلفن ‌های بی‌ صاحب هم آن موقع زیاد بود. تماس می ‌گرفتند و می گفتند دختر شما را می ‌دزدیم خود تو را هم طوری می ‌کشیم که انگار عادی از دنیا رفتید. می ‌گفتم یعنی هزینه اجرای قانون و انصاف برای همه تا این اندازه است؟ می ‌گفتم اگر من ترسو بودم، که قاضی نمی ‌شدم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24