Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

فارس: مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: انگار برخی با علی دایی پدرکشتگی دارند که مدام از او ایراد می ‌گیرند.  

وی در مورد وضعیت علی دایی در پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات اخیر محبوبیت علی دایی دوبرابر شد. من برای حرفم چند دلیل دارم، اول اینکه بازیکنان پرسپولیس با وجود همه مشکلات مالی و اختلافاتی که با مدیران باشگاه داشتند، در میدان شاداب و باطراوت بازی کردند و دوباره به کورس قهرمانی برگشتند، دوم اینکه تماشاگران یک صدا دیروز علی دایی را تشویق کردند که بخشی از این تشویق به خاطر محبوبیت خود دایی بود و بخشی از آن نیز از بغض دشمنانش.

عابدینی تصریح کرد: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد اما شما می ‌بینید، تراکتورسازی بعد از قهرمانی سه گل از راه‌ آهن می‌ خورد که این سه گل پرستیژ قهرمانی را خدشه ‌دار می ‌کند، ضمن اینکه تماشاگر کمی هم برای تشویق تراکتورسازی به ورزشگاه آمد، اما مطمئن باشید، پرسپولیس در بازی با راه ‌آهن که در تهران است، 90 هزار تماشاگر خواهد داشت، زیرا این تیم اصالت دارد چه روی دوش پروین باشد چه روی کاشانی یا من یا رویانیان. بازیکنانش با وجود ناراحتی از باشگاه برای امتیاز در میدان می ‌جنگند.

مدیر عامل باشگاه داماش افزود: برخی دشمنان دایی می‌گویند او دریبل زدن بلد نیست، اما من این را می‌ گویم اگر او دریبل ‌زدن بلد نیست، هد زدن بلد نیست یا حتی نمی ‌تواند روپایی بزند، چطور توانست آقای گل جهان شود و آن همه گل برای تیم ملی بزند؟

وی افزود: از سویی دیگر او با وجود آنکه مدت زیادی نیست که مربی شده اما در این بخش هم نشان داده که کاریزمای مدیریت دارد، انگار برخی با علی دایی پدرکشتگی دارند اما او اسطوره پرسپولیس است و باید حفظ شود.

عابدینی درباره اینکه کدام تیم شانس قهرمانی دارد گفت: بازی‌های استقلال بسیار سنگین است، اما فولاد تیم جوان، با انگیزه و منظمی است. فولاد شانس اول قهرمانی است و بعد از آن پرسپولیس هم شانس دارد. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24