Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست خبری مشترک خود با وزیر خارجه کشورمان بیان کرد: راه همواری نخواهد بود اما گفتگوها پیشرفت‌ هایی داشته است، کارشناسان فنی اوایل ماه میلادی مارس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از وین، مسئول سیاست خارجی اتحادهی اروپا اظهار داشت: راه هموارتری نخواهد بود اما گفتگوها پیشرفت‌هایی داشته است، کارشناسان فنی اوایل ماه میلادی مارس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

وی افزود: سه دور مذاکره سازنده داشتیم، غیر از مسائل سیاسی مسائل فنی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با پایان یافتن نشست دوجانبه "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه کشورمان و "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شب گذشته (چهارشنبه 30 بهمن ‌ماه)، دومین روز از مذاکرات هسته‌ ای ایران و 1+5 در وین نیز اتمام یافت.

بر همین اساس مقرر شد، آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 صبح پنجشنبه ساعت 11.30 به وقت تهران و پس از آن کنفرانس مطبوعاتی ظریف و اشتون برگزار شود.

همچنین "سید عباس عراقچی" معاون وزیر خارجه ایران و همچنین عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته ‌ای کشورمان، گفت: دور بعدی مذاکرات اواخر اسفند در وین برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از وین، "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری که با حضور "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد، گفت: از طرف خود و هیات ایرانی از دولت، وزیر خارجه و برگزارکنندگان اتریشی مراسم و همچنین مسئولان دفاتر ملل متحد برای مهمان‌ نوازی و فراهم کردن امکانات تشکر می‌ کنم.

وی تصریح کرد: سه روز کاری مفید و بسیار فشرده داشتیم که در این سه روز موضوعاتی را که باید به آنها برای رسیدن به راه حل نهایی و توافق جامع پرداخته شود مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادیم.

ظریف ادامه داد: کار بسیار زیادی در مقابل ما وجود دارد و دشوار خواهد بود اما هر دو طرف  احساس می ‌کنیم که شروع خوبی برای این کار دشوار داشتیم.

وزیر خارجه کشورمان اظهار داشت: علاوه بر بحث ‌های که در خصوص مسایل سیاسی داشتیم در ارتباط با کار فنی نیز بحث ‌ها را شروع کردیم و همچنین روی یک چارچوب توافق کردیم که بتوانیم در 4 ماه آینده برای رسیدن به راه حل جامع توافق کردیم که به سمت رسیدن به راه حل کمک کند.

وی افزود: همکاران متخصص ما در ماه مارس دیدار خواهند داشت که این دیدار در 17 مارس و قبل از عید نوروز برگزار می‌ شود. ظریف بیان داشت: جلسه بعدی در سطح من و خانم اشتون برگزار خواهد شد.

با پایان یافتن نشست دو جانبه "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه کشورمان و "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در شب گذشته (چهارشنبه 30 بهمن ‌ماه)، دومین روز از مذاکرات هسته‌ ای ایران و 1+5 در وین نیز اتمام یافت.

برهمین اساس مقرر شد، آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 صبح پنجشنبه ساعت 11.30 به وقت تهران و پس از آن کنفرانس مطبوعاتی ظریف و اشتون برگزار شود.

همچنین "سید عباس عراقچی" معاون وزیر خارجه ایران و همچنین عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ ای کشورمان، گفت: دور بعدی مذاکرات اواخر اسفند در وین برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در دیدار ظریف و اشتون پیرامون چارچوب مذاکرات آتی توافق و برنامه کاری برای گفتگوها مشخص شد.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24