Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

فرماندار همدان از اعلام آمادگی شركت خودروسازی تویوتا برای سرمایه گذاری در همدان خبر داد و گفت: شركت خودورسازی اسپرت با سرمایه گذاری اولیه 350 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در همدان اعلام آمادگی كرده است.

به گزارش مهر، حسن قهرمانی مطلق بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شركت خودروسازی اسپرت برای نخستین بار درایران در زمینی به مساحت 200 هكتار در همدان ساخته خواهد شد.

وی از برگزاری جلسات اولیه با شركت خودرو سازی تویوتا خبر داد و اظهار كرد: مجور فعالیت این برند در حال بررسی است و امیدوارم به زودی این خط تولید راه اندازی شود.

وی گفت:  شركت های خودرو سازی از نظر ارزش افزوده و اشتغال زایی باعث پیشرفت و رونق همدان خواهند شد.

وی كه آخرین روز كاری خود درفرمانداری را می گذراند، گفت: در طول این چهار سال هیچ فشاری برای انجام كارهای خاص بر من وارد نشد اما در هر صورت حافظ منافع مردم بودم، گاهی پیشنهاداتی به من شد كه منافع مردم را نفی می كرد اما هیچ كدام را نپذیرفتم و خالصانه برای خدمت به مردم تلاش كردم.

قهرمانی مطلق برای فرماندار جدید همدان آرزوی موفقیت كرد و گفت: نه تنها در خصوص فرماندار جدید بلكه برای سایر حوزه ها و افراد نیز از هیچ كمكی دریغ نمی كنم و تجربیات خود را در اختیار قرار می دهم.

وی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری را یكی از سخت ترین فعالیت های كاری خود در طول این 4 سال عنوان كرد و افزود: فشار كاری در فرمانداری به دلیل تنوع مسئولیت بسیار زیاد است، به طوری كه در همه مواقع و اتفاقات فرماندار باید جوابگو باشد.

فرماندار همدان ادامه داد: كسی كه یك سال در سمت فرمانداری خدمت كند كوله بار عظیمی از تجربه همراه خود دارد.

حسن قهرمانی مطلق از احساس قلبی خود درباره پایان كار در فرمانداری این گونه گفت:احساس راحتی و آرامش دارم كه می توانم پس از چندین سال تلفن همراه خود را خاموش كنم و از اینكه دیگر تكلیفی برعهده من نیست، خوشحال هستم.

وی افزود: دلیل این عزل و نصب را باید از استاندار همدان پرسید.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24