Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

باشگاه خبرنگاران: رئیس جمهور با اشاره به عزم جدی دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی افزود: این دولت در فکر نظام اداری سالم ‌تر و در پی مبارزه با فساد است من از همه مردم درخواست می‌ کنم دولت را در زمینه مبارزه با فساد یاری کنید همه قوا باید دست به دست هم دهیم دولت و مجلس و قوه قضاییه و همه مردم.

دکتر روحانی تصریح کرد: مگر می ‌توان تحمل کرد که یک فرد 9 هزار میلیارد تومان پول این ملت را ببرد کجا برده است؟ کجا مصرف شده است؟ چه کسانی اجازه داده ‌اند ما باید مواظب فساد باشیم ما باید در برابر مفسدان ایستادگی کنیم ملت ما نمی‌ پذیرد که پول بیت ‌المال در جیب مفسادان و افراد خاصی باشد مبارزه با فساد خاص این ملت بزرگ است.

** توسعه اقتصادی ادامه دارد

دکتر روحانی با اشاره به تغییر روند اقتصادی کشور اظهار داشت: اولین قدم این است که رشد منفی که پارسال منهای 5.8بوده است تلاش کنیم به نزدیک صفر در پایان امسال برسانیم، پیش ‌بینی‌ ها این است که تا پایان سال ممکن است، به منفی 7 دهم درصد برسیم این برای دولت یک افتخار بزرگ است که در زمینه اقتصاد در طول شش ماه توانسته است موفقیت‌ های مطلوبی را به دست آورد.

وی افزود: در زمینه کشاورزی با اقدام مناسب و به موقع دولت نسبت به خرید قیمت خریدهای تضمینی و هم چنین تامین ماشین آلات تسهیلات بانکی، انشالله در سال آینده شاهد محصولات کشاورزی بیشتر و بهتری نسبت به سال جاری ما خواهیم بود، در زمینه وزارت نفت اقدامات بسیار مهمی را در دست اقدام داریم امسال علی رغم سرمای شدید توانستیم با مشکلات مسئله گاز را و تامین نیازهای گاز را اداره کنیم، البته در کنار این که مجبور شدیم 30 میلیارد لیتر سوخت مایع را در اختیار نیروگاه‌ ها قرار دهیم با برنامه‌ ای که دولت دارد ان شا الله سال آینده مشکلی برای تامین گاز نخواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌ دولت برای میادین مشترک نفت و گاز که متاسفانه دیگران از منابع مشترک ما استفاده می‌کنند و مردم ما از این منابع محروم هستند برنامه ریزی مفصلیدارد که اولین آثارش را در سال آینده و ان شالله 22 بهمن سال آینده شاهد خواهیم بود.

رئیس جمهور با بیان این که در مسیر حل مشکلات بهداشت و درمان و معیشت مردم تلاش می‌کنیم، اظهارداشت: در زمینه مسئله بهداشت و درمان که مشکل مردم ما هست معضل سلامت اقدامات خوبی در زمینه تامین دارو و خدمات پزشکی انجام گرفته که باید این خدمات را همچنان ما ادامه دهیم هم چنین برای پوشش آن‌ هایی که مشکلات فراوانی دارند دارای بیماری‌ های صعب العلاح هستند اقامات خوبی صورت گرفته است.

** تحولات جدیدی در زمینه اینترنت در راه است

وی در مورد بهبود اینترنت نیز به مطالبی اشاره کرد و افزود: در زمینه اینترنت جوانان ما در سال آینده منتظر اقدامات موثری از طرف دولت باشند این کار شروع شده است و انشالله ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور با اشاره به مساله سیاست خارجی کشور اظهار داشت:‌ ضمن این که مسائل مختلفی را برای تبیین دارم و باید در محضر شما عرض کنم اما ضروری می‌دانم در زمینه سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای نکاتی را به عرض ملت ایران برسانم سیاست دولت در زمینه مسائل خارجی سیاست اعتدال است، یعنی نه تسلیم نه سازش نه انفعال نه تقابل.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24