Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، امروز سی و پنجمین قرار انقلابی‌ است تا بار دیگر حماسه 22 بهمنی دیگر را با مشت ‌های کوبنده خلق کنیم و گزینه روی میز خود را بر دشمنان نشان دهیم.

تردیدی نیست که گذشت سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم این سرزمین را آبدیده ‌تر از هر زمان دیگری کرده است، لیکن ضرورت مراقبت و هوشیاری انقلابی و ایمانی در این عرصه پرتلاطم همچنان احساس می‌ شود و این که باید بیش از هر زمانی آگاه و بصیر باشیم.

امروز بار دیگر حماسه وحدت و شعور بالای ایرانیان خلق می ‌شود و سرود غیرت و مردانگی در خیابان‌ ها و میادین این مرز و بوم با حضور امت بصیر و انقلابی، همنوایی می ‌گردد تا بلکه این حضور یکرنگ و معنادار به سان خاری باشد در چشم دشمنِ زبونی که چشم دیدن سربلندی و توفیق ایران و ایرانی را ندارد.
 
امروز، روز ایرانیان است.

به گفته مدیر کل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد 194 خبرنگار مقیم و غیرمقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را انعکاس می ‌دهند.

سی و پنجمین راهپیمایی عظیم و شکوهمند ملت همیشه در صحنه این آب و خاک آغاز ساعت 9 صبح آغاز شد و همزمان با حضور مردم در خیابان‌های تهران و مسیرهای ده گانه منتهی به میدان آزادی میادین اصلی و مسیرهای اعلام شده تمامی شهرها از هر قومیت و نژادی همه یکصدا "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را فریاد می‌‍زنند.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان، زن، مرد، کوچک، بزرگ و همه مردم با دیدگاه‌های سیاسی مختلف به دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر حضور دارند تا فارغ از هرگونه مشکل داخلی پیام انسجام خود را به گوش جهانیان برسانند. 

به گزارش
خبرنگار میدانی باشگاه خبرنگاران، مردم پایتخت در نقاط مختلف سطح شهر خود را به مسیرهای ده‌ گانه از پیش تعیین شده رسانده‌اند تا ضمن سردادن فریادهای کوبنده خود حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را در سال جاری تکمیل کنند.

لازم به ذکر است؛ در مسیرهای پیش ‌بینی شده نمایشگاه‌ هایی برپا شده تا مردم ضمن حضور در راهپیمایی از غرفه‌ های در نظر گرفته شده نیز بازدید کنند. 

ساعت 9:20 دقیقه صبح است و میدان آزادی تهران مملو از جمعیت شده است و راهپیمایان تهرانی با سر دادن شعار‌های کوبنده خود را به میدان اصلی می ‌رسانند و هر لحظه بر تعداد جمعیت موجود که خود را به خیابان ‌های اصلی نزدیک می ‌کنند، افزوده می‌ شود.

ساعت 9:25 دقیقه است، راهپیمایان تهرانی پرچم‌های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران را دست دارند و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «می ‌جنگیم، می‌ میریم، سازش نمی ‌پذیریم» به سمت میدان آزادی در حرکت هستند.

ساعت 9:30 دقیقه است
، خبرنگار میدانی باشگاه خبرنگاران از نصب بیلبوردهای صداقت آمریکایی در حاشیه ‌های مسیر راهپیمایی خبر می ‌دهد. خیابان ‌ها هر لحظه شلوغ‌تر می ‌شوند و موج خروشان ملت تمامی ندارد، تمام نشانه ‌ها حاکی از تکمیل حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است.  
 
به نظر می ‌رسد گزینه ملت ایران هر گزینه دیگری را از روی میز محو کرده است.  

ساعت 9:45 دقیقه است،‌ نکته جالب توجه اینکه "بنرهای صداقت آمریکایی" این بار روی دیگری از خود نشان دادند، بنرهایی که با همان عکس معروف مستشار آمریکایی خودنمایی می‌ کرد که در کنار آن نوشته شده بود "اگر غلطی از آنها سر بزند پایگاه‌ های نظامی آمریکا در منطقه را نابود خواهیم کرد."

بیانات معمار کبیر انقلاب بر روی بنرهای صداقت آمریکایی این گونه نوشته شده بود "اگر آمریکا و اسرائیل لاالاالله بگویند ما قبول نداریم چراکه آنها می‌خواهند سر ما کلاه بگذارند."

امروز مسیرهای منتهی به میدان آزادی با پرچم‌های زرد رنگ "ما برای نبرد بزرگ آماده‌ایم" مزین شده است پرچم‌هایی که بر فراز آسمان شکوه زیبایی را به حماسه امروز بخشیده‌ اند حماسه‌ای که بزرگ‌تر از 24 خرداد رقم خورده است.

ساعت 9:50 دقیقه است، همزمان با آغاز مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن که اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور دارند برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون علاءالدین بروجردی، یعقوب جدگال، مهدی کوچک‌ زاده و ... در میان راهپیمایان تهرانی حضور یافتند.

ساعت 9:55 دقیقه است، خیابان‌های منتهی به میدان آزادی هر لحظه شاهد حضور گسترده مردم، پیر و جوان و کوچک و بزرگ است، پخش سرود «مرگ بر آمریکا» به خوانندگی "حامد زمانی" در خیابان انقلاب و ابتدای خیابان بهبودی شور و حالی دیگر به حضور مردم داده است و این مهم مردم را بیشتر ترغیب می‌ کند تا با مشت ‌های گره کرده خود شعار «مرگ بر آمریکا» را سر دهند.

ساعت 10:5 دقیقه است، راهپیمایان تهرانی همچنین پلاکاردهایی را حمل می‌کنند که بر روی آن در پاسخ به اظهارات جان کری و وندی شرمن از مقامات آمریکایی نوشته شده است «ما مشتاق گزینه ‌های روی میزیم».

بر اساس گزارش
خبرنگاران باشگاه خبرنگاران، راهپیمایانی که در حال حرکت از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی بودند، پلاکاردهایی در دست داشتند که ضمن درج تصاویر فرماندهان نیروهای مسلح از جمله سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و امیر سرلشکر عطاء الله صالحی فرمانده کل ارتش، نوشته شده بود: «آقای کری! ما برای نبرد بزرگ آماده‌ ایم»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24