Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

صبح امروز شنبه و در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره)، فرماندهان، مسئولان و جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، مهمترین بخش های سخنرانی رهبری در این دیدار که در محل حسینیه امام خمینی در تهران انجام شد؛ به این شرح است:

- مشكلات اقتصادی كشور را تنها اتكا به ظرفیت درونی حل می كند /خوشبختانه مسئولان دولتی به این رسیدند كه راه برطرف كردن مشكلات نگاه به بیرون و رفع تحریم نیست / از دشمن نمیشود انتظار داشت و به او چشم دوخت.

- ملت،مسئولین و نخبگان وحدت خودرا حفظ كنند / انتقادها منصفانه باشد، دولت چند ماهی بیشتر نیست آمده، باید فرصت داد. هم منتقدین با شرح صدر رفتار كنند، هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند.

- امروز مشاهده می كنیم، دشمنان حرفهایی می زنند كه این مایه عبرت ملت ماست. ملت مذاكرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكایی ها را زیر نظر داشته باشند / بعضی می خواهند نظر مردم را از دشمنی دشمن منصرف كنند.

- جمهوری اسلامی متكی به ایمان و محبت و اراده مردم است / انشاءالله در 22بهمن خواهید دید كه ملت ایران می آیند و استحكام و اقتدار ملی خود را فریاد میزنند.

- راز ماندگاری نظام اسلامی تكیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست، همان طور كه امام بزرگوار این طور بود/ هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاكتیكها را میتوان عوض كرد ولی اصول باید مستحكم بماند.

- گاهی یك حادثه ابعادی پیدا میكند كه حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود

- قدرت های مداخله گر میخواهند به مردم كشورها القا كنندكه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ كسانی هم در داخل كشورها از جمله در ایران حرف آنها را تكرار می كنند
        













این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24