Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

فارس: رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه از هر گونه نقد سازنده استقبال می ‌کند، گفت: تخریب دستگاه قضا، تخریب نظام است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تبریک یوم الله 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی در نظام قضایی کشور نیز مانند سایر بنیان‌های جامعه ایرانی تأثیر بسزایی بر جای گذاشته به طوری که از زمان مدیریت شهید آیت الله بهشتی تاکنون حرکت بالنده دستگاه قضایی تداوم یافته است.

رئیس دستگاه قضا «حرکت در چارچوب نظام الهی » را شاخص فعالیت قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: آنچه برای جامعه الهی و معنوی ما حائز اهمیت است این است که تصویب و اجرای قوانین قضایی کشور منطبق با تعالیم اسلام باشد و بر اساس تحقق همین مطالبه عمومی می‌توانیم بفهمیم که جهت حرکت دستگاه قضا درست بوده است.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه قوه قضاییه از نظر ساختار، تشکیلات و همچنین در مقام عمل یعنی ایجاد امنیت، مبارزه با فساد و احقاق حق، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است اظهار کرد: پالایش قوانین قضایی از جمله قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و دهها قانون از دیگر دستاوردهای نظام قضایی کشور است که همه این دستاوردها مرهون تلاش‌های مسئولان عالی قضایی و همه قضات و کارکنان دستگاه قضایی در 35 سال گذشته بوده است.

رئیس قوه قضاییه حملات ضدانقلاب و عملکرد نظام قضایی کشور را نشانه ‌ای بر « صحت مسیر حرکت » قوه قضاییه و اهمیت جایگاه آن در نظام جمهوری اسلامی خواند و تأکید کرد: دستگاه قضا در ایجاد امنیت و جلوگیری از مفاسد پیشگام است به همین دلیل برخی از ضدانقلاب خارج نشین به منظور سست کردن پایه‌های نظام، این دستگاه را مورد هدف قرار داده‌ اند ولذا برخی از آنان توصیه می ‌کنند تا جهت حملات به سوی قوه قضاییه باشد.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه « تخریب قوه قضاییه، در اصل تخریب نظام است » افزود: دستگاه قضایی همواره از نقد حقوقی و سازنده استقبال می ‌کند و اگر انتقادها را درست تشخیص دهد، بر مبنای آن عملکرد خود را تصحیح می‌ کند کما اینکه در بسیاری از موارد اینگونه عمل نموده است، اما مسلماً نقد غیر از افترا، توهین و زمینه ‌سازی برای تخریب نظام است.

رئیس دستگاه قضا افزود: البته از ضد انقلاب انتظاری جز تخریب نیست اما از شخصیت‌ ها و رسانه‌ های داخلی توقع نداریم که همان ادعاها را تکرار کنند. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24