Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس (از کرج تا تونل کندوان) باز است اما با توجه به بارش برف رانندگان باید با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.

حیدر نوروزی به ایسنا، گفت: با توجه به بارش برف در چند روز اخیر و اعلام هواشناسی مبنی برادامه بارش ها در روزهای آینده اکنون تیم های راهداری در راههای این استان استقرار دارند.

وی اظهارکرد: نیروهای راهداری در چند روز اخیراقدام یخ زدایی ، برف روبی و نمک پاشی جاده ها کرده و مسیر را برای تردد آسان خودروها باز نگه داشته اند.

نوروزی گفت: اکنون 450 نیروی راهداری در محورهای مواصلاتی استان البرز مشغول برف روبی وخدمات دهی به مردم هستند.

وی افزود: جاده کرج - چالوس در حوزه استان البرز (از کرج تا تونل کندوان ) باز است لیکن با توجه به بارش برف رانندگان باید با احتیاط بیشتری دراین مسیر تردد کنند.

نوروزی از مردم خواست با توجه به بارش برف و سختی عبورو مرور وسایل نقلیه از سفرهای ذغیرضروری بین شهری خودداری کنند.

وی گفت: با آغاز بارش نزولات جوی علاوه بر نیروهای راهداری ، هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در تمام محورهای مواصلاتی استان برای اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی در حالت آماده باش هستند.

اعزام راهداران البرز به مازندران

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: به دنبال بارش برف و کولاک شدید در استان مازندران تیم هایی از راهداری البرز برای کمک به بازگشایی راهها راهها شب گذشته راهی استان مازندران شدند.

نوروزی گفت: تیم های راهداری البرز با ماشین های سنگین و نیمه سنگین امروز اقدام به بازگشایی راههای مواصلاتی در غرب مازندران کرده اند و تلاش برای برقراری تردد در محورهای مواصلاتی استانهای شمالی کشور ادامه دارد.

به گفته وی همراه تیم اعزامی راهداران، برف روب ، گریدر، بلدوزر و سه دستگاه نمک پا مکانیزه به استان مازندران ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه 24 تیم راهداری در استان در آماده باش کامل است، یادآور شد: در صورت اعلام نیاز تعداد دیگری از تیم ها راهداری به مازندران اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم های راهداری و ماشین آلات اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در محور چالوس –تنکابن –رامسر مشغول بازگشایی محورهای مواصلاتی شده اند.

بیش از یک هزار و 500 کیلومتر راه اصلی ، آزاد راه ، برون شهری و روستایی در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24