Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

پول نیوز: مدیر عامل شرکت بورس نوسان را در ذات بورس دانست و عنوان کرد: کسانی که وارد بازار سرمایه می‌ شوند باید با مطالعه نسبت به خریداری سهم اقدام کنند و از روی نوسانات کوتاه مدت تصمیم گیری نکنند.

بر اساس این گزارش، حسن قالیباف‌اصل با بیان این‌که روند کاهشی بورس موقتی است، گفت: در چند روز اخیر وضعیت خرید اشخاص حقوقی ها بیشتر از فروش آنها بوده و انتشار اوراق فروش تبعی به وضعیت بورس کمک کرده است.

وی با بیان اینکه نوسانات بازار طبیعی است، افزود: با توجه به حضور حقوقی‌ها در بورس تهران، این اطمینان به بازار داده می شود که وضعیت بازار بهبود می‌ یابد، این در حالی است که کسانی وارد بازار سرمایه می شوند بدانند که بازار سرمایه کوتاه مدت نبوده و افرادی که با مطالعه نسبت به خریداری سهم اقدام می‌کنند باید دوره زمانی معقولی را در نظر بگیرند.

مدیر عامل شرکت بورس با بیان اینکه در حال حاضر پول از بازار سرمایه خارج نمی شود و کسانی که سهمی را می فروشند نسبت به خریداری سهمی دیگر اقدام می کنند، افزود: سهامداران نباید از روی نوسانات کوتاه مدت تصمیم گیری کرده و از بازار خارج شوند بلکه با مطالعه نسبت به خرید و فروش سهم اقدام کرده و برای خود دوره انتظار منطقی تعریف کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که به صورت کوتاه مدت به بازار سرمایه نگاه می کنند قطعا نمی‌توانند بازده مناسبی کسب کنند ولی کسانی که با کار کارشناسی نسبت به خریداری سهام اقدام می کنند، قطعا افق سرمایه گذاری بلند مدتی دارند و سود بیشتری کسب می کنند.

مدیر عامل شرکت بورس در مورد شائبه وجود حباب در بورس گفت: بازار بورس حبابی نبوده و هر نوسان قیمتی را نمی‌ توان حباب نامید، زیرا قیمت بر اساس عرضه و تقاضا و توسط بازار تعیین می شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24