Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با وجود همه موانع و مشكلاتی كه در امر تولید خودروسازان وجود دارد، ایران خودرو آمادگی تامین خودروهای مورد نیاز ناوگان حمل و نقل شهری كشور را دارد.   

به گزارش ایكوپرس، عبدالله بابایی با اشاره به همكاری های گروه صنعتی ایران خودرو با دیگر دستگاه ها و نهادهای كشور از جمله ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت كشور، اظهار كرد: ایران خودرو در سال های گذشته نیز نسبت به تولید و عرضه خودروهای مورد نیاز ناوگان تاكسیرانی كشور اقدام كرده و سهم قابل توجهی از تاكسی های كشور را محصولات این شركت به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: مشاركت ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به شكلی بوده است كه بیش از 1800 میلیارد ریال مطالبات معوقه از سال 85 تا كنون به این شركت پرداخت نشده كه این امر باعث تشدید مشكلات ناشی از كمبود نقدینگی برای ایران خودرو شده اما با این وجود آمادگی داریم تا خودروهای مورد نیاز برای جایگزینی محصولات فرسوده را تامین كنیم.
معاون فروش ایران خودرو اضافه كرد: نگاه ایران خودرو به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های كشور همواره نگاه ملی و در راستای اهداف و منافع كشور بوده است. در مقابل انتظار داریم دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف نیز با همین رویكرد در تحقق برنامه های كشور مشاركت كنند تا در روند انجام امور طرفین خللی وارد نشود.
وی با انتقاد از برخی هجمه های غیر كارشناسی به خودرو سازان در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی متذكر شد: اگر برخی اصرار بر واردات تاكسی از خارج از كشور دارند، مشكل را متوجه خودرو سازان نكنند.
بابایی به آمادگی برای اجرای جایگزینی کاتالیستها با همکاری شرکت ایساکو اشاره كرد و افزود: كاتالیست و كنیستر تاثیر بسیاری در كاهش آلایندگی هوا به ویژه در شهر تهران دارند و همانطور كه قبلا نیز اعلام شده این آمادگی وجود دارد تا در صورت تامین نقدینگی مورد نیاز نسبت به اجرای جایگزینی کاتالیستها با همکاری شرکت ایساکو اقدام كنیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24