Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه دسامبر ٢٠١٣ در مقایسه با ماه پیش از آن بیش از چهار درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، شرکت ملی نفت کره اعلام کرد: واردات نفت خام کره جنوبی در ماه دسامبر ٢٠١٣ با ٤,٧ درصد رشد به مجموع چهار میلیون و ٣٦ هزار بشکه رسید، در حالی که این مقدار در ماه نوامبر سه میلیون و ٨٥٣ هزار بشکه بود.

خبرگزاری پلاتس از سئول گزارش می دهد؛ واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در دسامبر ٢٠١٣ نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ٢٩,٤ درصد افت نشان می دهد، این کشور آسیایی در دسامبر ٢٠١٢ در مجموع پنج میلیون و ٧٢٤ هزار بشکه نفت از تهران خریداری کرده بود.

کره جنوبی در کل سال ٢٠١٣ میلادی، ٤٨ میلیون و ٢١٠ هزار بشکه نفت خام از ایران وارد کرد، در حالی که این مقدار در مقایسه با رقم ٥٦ میلیون و ١٥٠ هزار بشکه در سال ٢٠١٢، ١٤,١ درصد افت نشان می دهد.

بر اساس گزارش شرکت ملی نفت کره، مجموع واردات نفت خام کره جنوبی در ماه دسامبر با ٦,٩ درصد افت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ٧٤ میلیون و ١٩٠ هزار بشکه معادل روزانه دو میلیون و ٣٩٠ هزار بشکه رسید. کره جنوبی در نوامبر سال ٢٠١٣ میلادی در مجموع ٧٥ میلیون و ٨١٠ هزار بشکه نفت خام وارد کرده بود.

واردات این کشور آسیایی در کل سال ٢٠١٣ به مجموع ٩١٥ میلیون و ٨٠ هزار بشکه (روزانه دو میلیون و ٥١٠ هزار بشکه) رسید که این مقدار در مقایسه با رقم ٩٧٤ میلیون و ٢٩٠ هزار بشکه در سال ٢٠١٢، ٣,٤ درصد افت نشان می دهد.

کره جنوبی در سال ٢٠١٣ میلادی در مجموع ٨٢٦ میلیون و ٨٤٠ هزار بشکه (روزانه دو میلیون و ٢٧٠ هزار بشکه) نفت خام مصرف کرده است که در مقایسه با رقم ٨٢٧ میلیون و ٦٨٠ هزار بشکه سال ٢٠١٢، ٠,١ درصد افت نشان می دهد. 
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24