Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار گفت: طراحی زیر ساخت ‌های الکترونیک برای بهبود فرآیندهای تسویه پایاپای در شبکه بانکی از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، قالیباف اصل، مدیر عامل شرکت بورس نیز در آیین افتتاح نخستین شعبه تخصصی بورس بانک تجارت، با اشاره به اقدام بانک تجارت در عقد این تفاهمنامه و ایجاد شعبه تخصصی بورس اظهار داشت: عقد این تفاهمنامه گام بسیار مهمی است که تامین مالی کوتاه مدت در بازار سرمایه را تسهیل می‌ کند و می‌ تواند نقطه عطفی در مسیر همکاری ‌های شبکه بانکی و بازار سرمایه باشد، همچنان که امیدواریم شعبه تخصصی بورس بانک تجارت نیز در ترغیب سایر بانک ‌های کشور به تخصصی‌ سازی و ارتقاء سطح خدمات بانک ‌ها به شرکت‌ های فعال در بازار سرمایه بویژه در حوزه تامین مالی موثر باشد.

قالیباف با اشاره به افزایش نقش بازار سرمایه در فرآیندهای تامین مالی در کشور گفت: فلسفه وجودی بازارهای مالی در کشورها، تامین مالی است.

در این مراسم حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با اشاره به تفاهمنامه منعقده میان این شرکت و سازمان بورس گفت: این تفاهمنامه می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش ریسک پایاپای و تسویه معاملات شرکت‌های کارگزاری داشته و گامی بلند در تنوع بخشی به کسب و کار تسویه در بازار سرمایه باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ های آتی این شرکت، گفت: طراحی زیر ساخت‌ های الکترونیک برای بهبود فرآیندهای تسویه و پایاپای در شبکه بانکی از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار داشته و امید داریم تا سایر بانک ‌های کشور نیز در این مسیر همکاری خود با با بازار سرمایه را توسعه بخشند.

به گزارش فارس، در خاتمه این مراسم مراسم امضای تفاهمنامه ‌های سه‌ جانبه بانک تجارت، شرکت سپرده ‌گذاری و تسویه وجوه و تعدادی از بزرگترین شرکت‌ های کارگزاری بازار سرمایه برگزار شد و از تندیس یادمان بانک تجارت نیز رونمایی شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24