Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

حمید صافدل، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت خارجی، با بیان اینکه اساسا در توسعه تجارت خارجی سه نقش محوری برای اتاق بازرگانی قابل تصور است، گفت: اولین نقش اتاق تعامل با دولت در بررسی موانه و محدودیت های کسب و کار است.

وی در گفتگو با خبرنگار ایران و جهان اظهار داشت: یکی از مصادیق این مسئله، تلاش اتاق در تصویب قانون بهبود مستمر کسب و کار است. صافدل گفت: تاکنون زیرساخت های لازم فراهم شده است که اعضای اتاق بایستی از این چارچوب برای تعامل با دولت استفاده کنند.

وی تعامل با نهادها و تشکل های بین المللی را از دیگر نقش های محوری اتاق دانست و افزود: اتاق در چارچوب یک برنامه منسجم می¬توان در تعامل با نهادهای بین المللی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری جدید را شناسایی و به فعالان اقتصادی داخل کشور معرفی کند.

صافدل با اشاره به در حاشیه بودن برخی از بنگاه های ملی، خاطر نشان کرد: نقش سوم اتاق بازرگانی تعامل با بنگاه های بزرگ ملی است. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوزه تجارت خارجی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اتاق در این سه زمینه، تصریح کرد: اتاق در دوره نهاوندیان عملکرد خوبی در این زمینه ها داشته است. 

وی تعامل با اصحاب رسانه، تعامل با تشکل های بین المللی و بسترسازی برای فضای کسب و کار را از نقاط مثبت عملکرد نهاوندیان برشمرد و افزود: امید است شافعی نیز بر همین مسیر حرکت کند.

صافدل در خصوص تشکیل اتاق مشترک ایران و آمریکا گفت: هر چند که سطح تعامل ایران و آمریکا محدود است ولی درخواست هایی از دو طرف برای تشکیل این اتاق وجود دارد.

وی در پایان گفت: فراِیند تشکیل اتاق مشترک ایران و آمریکا در حال مذاکره و هنوز نهایی نشده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24