Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

قاضی پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت: انجمن بین المللی مسوولان مبارزه با فساد در مورد بازگرداندن اموال دزدیده شده به ایران، قول مساعد دادند. 
 
ˈناصر سراجˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا در مورد چگونگی برگرداندن خاوری متهم پرونده سه هزار میلیارد تومانی به کشور افزود: در این راستا تاکنون اقدامات جدی انجام شده است. 
 
وی با اشاره به حضور در همایشی در پاناما در مورد مبارزه با فساد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مبارزه با فساد از 96 کشور در این اجلاس حضور داشتند که در آنجا در ملاقات های دوجانبه ای که انجام شد ، توضیحاتی درخصوص اموال ربوده شده از ایران ارایه کردم. 
 
قاضی پرونده اختلاس سه هزارمیلیارد تومانی ادامه داد: انجمن بین المللی مسوولان مبارزه با فساد، برگرداندن اموال دزدیده شده از کشورها را جزء دستور کار خود قرار داد و در رابطه با بازگرداندن اموال دزدیده شده از ایران ، قول مساعد داد. 
 
سراج ابراز امیدواری کرد که در این باره اقدامات خوبی انجام خواهد شد. 
 
وی درمورد اینکه آیا هنوز هم پرونده اختلاس سه هزار میلیارد با شدت و حدت سابق دنبال می شود یا نه، گفت: به طور قطع پیگیری این :/8;رونده با همان قوتی که شروع شده، ادامه می یابد اما خبرنگاران در ابتدا شور و شوق بسیاری برای انعکاس این خبر داشتند که به دنبال آن انعکاس رسانه ای آن هم بیشتر بود. 
 
قاضی پرونده اختلاس سه هزارمیلیارد تومانی افزود: با توجه به اینکه زمان کوتاهی از رسیدگی به این پرونده گذشته ، شور و شوق رسانه ای آن کمتر شده است اما کار قضایی آن همانند گذشته ادامه دارد. 
 
سراج درمورد به مزایده گذاشتن اموال مه آفرید ، اظهار داشت: در این رابطه باید از دادسرا سووال کرد. 
 
وی افزود: مزایده اموال مه آفرید طبق روال در حال انجام است و برای مطلع شدن دقیق تر از انجام این مزایده باید از اجرای احکام دادسرا جویا شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24