Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

همایش بین المللی خودروساران امروز با خبرهای خوشی درباره صنعت خودرو همراه بود.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،پس از آن که صبح امروز معاون اول رئیس جمهور از تحول این صنعت به همراه برنامه کاهش خودرو خبر داد و وزیر صنعت،معدن و تجارت هم از خیز صنعت خودرو برای صادرات سخن گفت،مدیرعامل شرکت ایران خودرو نیز در اظهاراتی ابهامات این صنعت را کمی شفاف تر کرد.

هاشم یکه زارع اعلام کرد که ایران خودرو در 6 ماهه دوم سال از زیان خارج خواهد شد.سوالی که خیلی از منتقدان صف خرید خودرویی ها به دنبال پاسخ آن بودند.

خبر تکمیلی:

مدیرعامل شرکت ایران خودرو در همایش بین المللی صنعت خودرو مجموع دارایی های این شرکت را بیش از 12 میلیارد دلار عنوان کرد و از پیکان به عنوان اولین محصول تولیدی این شرکت خودروسازی نام برد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ،هاشم یکه زارع با اشاره به اهمیت صادرات از سوی این شرکت، اظهارداشت: در نظر داریم تا صادرات 30 درصدی را برای حجم تولیدی سالیانه خود داشته باشیم،همان چیزی که وزیر صنعت،معدن و تجارت به آن اشاره داشت.

وی از رهبری بازار داخلی به عنوان هدف نخست این شرکت خودروسازی نام برد و گفت: می خواهیم تا ضمن عرضه خودروهای جدید به بازار ، قیمت گذاری خودرو نیز رقابتی شود.

وی یادآورشد: در سال 2012 این شرکت محصول رانا را با برند ایرانی به بازار عرضه کرد که در پی ادامه فعالیت های خود می خواهیم تا از سال 2014 برند دنا را در بازار به عنوان یک محصول جدید مطرح کنیم .همچنین این شرکت در نظر دارد تا موتور دیزل 1.5 لیتری را تا سال 2015 در مرکز تحقیقات موتور عرضه کند.

یکه زارع متوسط تولید این شرکت را قبل از دو ماهه اخیر هزار دستگاه ذکر کرد که این میزان تولید طی دو ماهه گذشته  با 52 درصد رشد به یک هزار و 530 دستگاه افزایش یافته است.

وی با اشاره به برنامه این شرکت برای خروج از زیان در شش ماهه نخست امسال، تصریح کرد:برنامه داریم تولید این شرکت در شش ماهه دوم امسال نسبت به شش ماهه نخست از رشد 75 درصدی برخوردار خواهد شود.

وی بر عرضه مناسب محصولات این شرکت با قیمت های مناسب و مطلوب تاکید کرد؛ قیمتی که مورد رضایت مشتریان باشد.

او به مذاکره این شرکت با شرکت های خصوصی برای افزایش  کیفیت تولیدات خود اشاره کرد و گفت: در نظر داریم تا با حمایت از قطعه سازان، آن ها را به توان طراحی داخلی برسانیم  تا به این واسطه در تولید محصولات خود از قطعه های داخلی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: شرکت ایران خودرو در سال 2012 از رتبه 23 جهان برخوردار بوده است و با توجه به این رتبه در نظر داریم تا خود را به 10 کشور برتر جهان در عرصه تولید خودرو برسانیم.

مدیرعامل سایپا چه گفت...؟

مدیرعامل سایپا نیز در همایش بین المللی صنعت خودرو از انعقاد قراردادی به منظور آموزش طراحی پلت فرم ها به قطعه سازان و طراحان ایرانی خبر داد.

سعید مدنی صادرات این شرکت را تاکنون بیش از 10 درصد عنوان کرد که این شرکت خودروساز در طراحی و تدوین برنامه های جدید خود در نظر دارد تا میزان صادرات خود را برای پایان سال 1394 به بیش از 20 درصد افزایش دهد.اما با توجه به سیاست های وزیر انتظار می رود که صادرات این شرکت به 30 درصد افزایش یابد.

وی از عرضه 10 مدل خودرو از سوی این شرکت در بازار ظرف 3 تا 4 سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس این زمانبندی در نظر گرفته شده در سال جاری 2 مدل خودرو و سال آینده 3 مدل خودرو و برای سال سوم نیز 5 مدل خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

وی به آغاز  ساخت پراید وانت و تیبای 2 هاچ بک از سوی این شرکت اشاره  و تصریح کرد: اگر مدیران کیا و رنو به تعهدات خود عمل کنند، این شرکت قادر خواهد بود که خطوط تولید سراتو و بی 90 خود را راه اندازی کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24