Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای بانک پاسارگاد، فولاد مبارکه، پتروشیمی پردیس، بانک ملت و هلدینگ پارسیان با رشد ۱۱۳ واحدی در عدد ۷۷ هزار و ۳۲۸ قرار گرفت.

به گزارش سنا، در نتیجه داد و ستدهای روز دوشنبه شاخص صنعت ۷۳ واحد نزولی شد. شاخص بازار اول ۲۷۸ واحد بالا رفت و شاخص بازار دوم افتی ۸۲۳ واحدی را ثبت کرد.

همچنین در این روز معامله گران ۶۴۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم را داد و ستد کردند که از مجموع این معاملات بیش از ۲۲۳ میلیون سهم متعلق به هفت نماد بانک پاسارگاد، بانک صادرات، تاپیکو، لیزینگ صنعت و معدن، سرمایه گذاری ساختمان ایران، ایران خودرو و پالایش نفت بندرعباس بود.

همچنین ارزش معاملات امروز بالغ بر دو هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال بود. از مجموع این داد و ستدها بیشترین ارزش معاملات به نمادهای پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی خارک، تاپیکو، بانک پاسارگاد، هلدینگ خلیج فارس، سرمایه گذاری ساختمان ایران و و پتروشیمی شازند اختصاص یافت. به این ترتیب که این هفت نماد نزدیک به یک هزار میلیارد ریال از معاملات را از آن خود کردند.

در تالار حافظ امروز باز هم نمادهای شیمیایی در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند. گروه مالی و گروه بانکها نیز رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین پارس دارو، قند مرودشت، سیمان شرق، کاشی و سرامیک سینا،داروسازی ابوریحان، داروپخش و معدنی املاح ایران با ببیشترین رشد قیمت در صدر جدول معاملات امروز قرار گرفتند.

اما بازندگان این روز نیز نمادهای ملی سرب و روی، لامپ پارس شهاب، سیمان دورود، کیمیدارو، درخشان تهران، سرامیک صنعتی اردکان و ریخته گری تراکتورسازی ایران بودند که با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سرمایه گذاران تالار شیشه ای در این روز سنگین ترین صف های خرید را برای نمادهای داروسازی زهراوی، سرمایه گذاری رنا، سرمایه گذاری ساختمان ایران، سیمان شرق، بانک سینا، نفت پارس و سرمایه گذاری شاهد تشکیل دادند.

این در حالی بود که سهام داران نمادهای سرمایه گذاری صنعت نفت، سرامیک صنعتی اردکان، البرز دارو، داروسازی جابربن حیان، داروسازی امین، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و جام دارو تلاش کردند با تشکیل صف های طولانی فروش از این نمادها خارج شوند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24