Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای قرارداد همکاری تا دو ماه آینده با بورس عمان خبرداد و با بیان اینکه راه اندازی بورس تاجیکستان با همکاری ایران منتفی شده است، در مورد تاثیر بازنگری نرخ سود بانکی بر بازار سرمایه گفت: باید ببینیم که چگونه در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

علی صالح آبادی در گفتگو با مهر با اشاره به همکاری ها و امضای تفاهم نامه های مشترک برای توسعه بازار سرمایه با سایر کشورها و کشورهای منطقه گفت: اخیرا برای بهره برداری از زبان گزارشگری توسعه پذیر (XBRL) در بازار سرمایه کشورمان، رئیس سازمان بورس عمان به ایران دعوت شده بود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه عمانی ها به دنبال راه اندازی (XBRL) در کشورشان هستند، تصریح کرد: آنها برای استفاده از تجارب بازار سرمایه ایران ابراز علاقه کردند.

وی افزود: عمانی ها در جریان بازدید از بازار سرمایه، بورس تهران و بورس کالا از پیشرفت های ما در زمینه (XBRL) قرار گرفتند و قرار شد که ما برای راه اندازی (XBRL) در عمان به آنها کمک کنیم.

سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: بورس تهران تا دو ماه آینده با بورس مسقط ( بورس عمان) تفاهم نامه همکاری منعقد خواهد کرد، همچنین قرار شد شرکت های سپرده گذاری و کانون کارگزاران دو کشور تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

صالح آبادی در مورد کمک ایران به راه اندازی بورس تاجیکستان که چند سال پیش مطرح شده بود، گفت: این موضوع به نتیجه نرسید. البته ما از طریق سفارتخانه ایران در تاجیکستان آمادگی خود را اعلام کرده بودیم اما آنها اقدامی در این زمینه صورت ندادند و علاقه ای نشان ندادند، شاید در برنامه آنها راه اندازی بورس مدنظر نبوده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به این سئوال که بازنگری و افزایش نرخ سود بانکی چه تاثیری می تواند در بازار سرماه داشته باشد، گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم که چگونه در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.  

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24