Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 رییس شورای اصناف کشور از حل مشکلات تولیدکنندگان کوچک برای خرید مواد اولیه با همکاری این شورا، تعاونی‌ها و بورس کالا خبر داد.
قاسم نوده‌فراهانی، رییس شورای اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اعلام این خبر که مشکلات تولیدکنندگان کوچک برای خرید مواد اولیه در بورس کالا حل شده است، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر مباحثی در خصوص دشواری تامین مواد مورد نیاز تولیدکنندگان کوچک از بورس کالا مطرح شد که مسوولان این بورس نیز با تشکیل جلساتی با تولیدکنندگان و تشکل‌های مربوطه به دنبال برطرف کردن مشکلات واحدهای کوچک برآمدند. نوده‌فراهانی در این باره گفت: بحثی که در خصوص معاملات بورس کالا وجود داشت این بود که در مواردی مشاهده می‌شد افرادی از بورس خرید می‌کردند که تولیدکننده یا کارخانه‌دار نبودند به طوری که پس از خرید از بورس، محصولات را در بازار آزاد با قیمت بالاتر به فروش می‌رساندند. وی افزود: تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و نایلون شمار زیادی از افرادی هستند که آنها در ماه‌های اخیر بارها به ما اعلام کردند نمی‌توانند از طریق سایت بهین یاب از بورس خرید کنند، به این ترتیب این واحدهای کوچک که حتی صادرات قابل توجهی هم به کشورهای دیگر دارند با مشکل مواجه بودند. نوده‌فراهانی اظهار کرد: بر این اساس برای بهبود اوضاع این تولیدکنندگان و روان‌سازی خرید آنها از بورس، برنامه‌ای طراحی کردیم تا این تولیدکنندگان کوچک از طریق تعاونی، از بورس خرید کنند.
به گفته رییس شورای اصناف، مقرر شد تعاونی‌های مربوطه پس از دریافت میزان مورد نیاز واحدهای خرد، به بورس بیایند و به راحتی محصولات را خریداری کنند.
وی با اشاره به اینکه با این کار مشکلات تولیدکنندگان کوچک در بورس کالا به پایان رسید، افزود: این اقدام، همان اتفاقی است که در خصوص مصرف‌کنندگان کوچک آهن رخ داد، به طوری که آنها نیز از طریق یک تعاونی به بورس می‌آیند و به راحتی مواد مورد‌نیاز خود را خرید می‌کنند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24