Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

رییس سازمان امور سینمایی گفت: بنیاد سینمایی فارابی جای ساخت پروژه های عظیم و هالیوودی نیست.

به گزارش ایرنا، «حجت الله ایوبی» در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل بنیاد سینمایی فارابی، افزود: سینما نیازمند پاتوق های فکری و اندیشه ای است و سینماگران در این پاتوق ها می توانند همدیگر را نقد کنند.

وی گفت: سینما بویژه فیلمنامه نویسی باید به جای حقیقی خود برسد که بنیاد سیمایی فارابی در این زمینه می تواند نقش اساسی ایفا کند.

ایوبی در ادامه اظهارداشت: همه ما می دانیم میرعلایی در دوره سختی مدیریت بنیاد سینمایی فارابی رابرعهده گرفت و این کشتی طوفان زده را هدایت کرد.

رییس سازمان سینمایی کشور توضیح داد: باید عملکرد مدیر را با توجه به مشکلات دوران خودش بررسی کنیم؛ من معتقدم میرعلایی عملکرد قابل قبولی داشته است.

ایوبی با یادآوری اینکه صندلی های مدیریت فرهنگی، صندلی های داغ محسوب می شوند، توضیح داد: صندلی مدیریت سینما به عنوان داغترین مستند مدیریتی است و همه ما می دانیم حضور در این جایگاه تا چه حد دشواری دارد.

وی در ادامه یادآورشد: کسانی که از یک مسوولیت خداحافظی می کنند مسوولیت دیگری را می پذیرند از این رو نمی توان به جلسات تودیع و معارفه به عنوان مجلس ختم نگاه کرد و قطعا میرعلایی در سنگرهای دیگری تجربیات خود را منتقل می کند.

ایوبی ادامه داد: در 30 سال گذشته مدیران فرهنگی و کار آزموده کمتر داشته ایم و در عرصه فرهنگ به اندازه نیاز مدیران کارآمد تربیت نکرده ایم، از این رو باید از مدیرانی که پایبند به ارزش های دینی و انقلابی هستند، بیشتر استفاده کرد.

وی به جایگاه ویژه سینمایی بنیاد فرارابی اشاره کرد و گفت: باید از خدمات این بنیاد در سال های مختلف تقدیر کرد زیرا حاصل این خدمات، سینمای نجیبی است که ویترین جمهوری اسلامی ایران را در خارج از کشور بنا نهاد.

معاون وزیر ارشاد گفت: از سینمای ایران با عزت و احترام یاد می کنم و معتقدم هنر هفتم خدمات فراوانی را به انقلاب و جامعه ایرانی ارایه کرده است.

وی با اشاره به فراز و فرودهای سینمای ایران در سال اهای اخیر اظهار امیدواری کرد که شاهد همدلی، همراهی و نجابت و پایداری در سینمای ایران باشیم.

مراسم تودیع «احمد میر اعلایی» مدیرعامل سابق و محمدرضا جعفری جلوه» مدیر عامل جدید بنیاد سینمایی فارابی با حضور دست اندرکاران سینمای ایران در محل بنیاد برگزار شد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24