Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

 یك مرد خطرناك وقتی مادر دوستش را كشت به افغانستان گریخت و در بازگشت به زورگیری ‌و گروگانگیری ‌های مرگبار دست زد. این مرد و همدستش پرده از راز دو جنایت و تبهكاری‌های خشن برداشتند.

روز 24 اسفند ماه وقتی مردی نزد مأموران كلانتری 172 ادعا كرد در دام دو زورگیر خشن افتاده است، هیچ‌ كس تصور نمی ‌كرد پرده از جزئیات دو جنایت برداشته شود.

این مرد به تیم پلیسی گفت: «از یك سال پیش با مردی افغان به نام قاسم در جریان خرید و فروش ضایعات آهن‌آلات ارتباط كاری پیدا كردم تا این‌كه روز هفتم اسفند ماه قاسم با من تماس گرفت و گفت مقداری ضایعات آهن‌آلات دارد و به این بهانه از من خواست تا برای فروش ضایعات به منطقه خلازیر رفـــــته و به‌خانه یكی از دوستان افغانش به نام «سخی» كه با هم در منطقه شورآباد زندگی می‌كردند بروم تا وی من را به‌ محل ضایعات آهن ببرد.»

این مرد گفت: «سخی را سوار كردم و با راهنمایی‌اش به منطقه‌ای متروكه در حوالی بهشت زهرا رفتیم كه ناگهان سخی از زیر لباسش چاقوی بلندی را بیرون آورد و به من حمله كرد، در حالی كه از خودرو پیاده و با سخی گلاویز شدم قاسم نیز با یك تپانچه به خودرو نزدیك شد كه با دیدن اسلحه، تسلیم شدم؛ آنها مرا به عقب خودرو برده و در آنجا قاسم با چكش آهنی چند ضربه محكم به سرم كوبید كه بیهوش شدم و زمانی كه به هوش آمدم، دیدم در بیمارستان هستم.»

همزمان با این شکایت و تجسس‌های تیم تحقیق، پلـــیس تهران با یك گروگانگیری مشابه روبه‌رو شد كه در آن مردی ادعا كرده بود روز چهارم تیرماه سال جاری مردی به نام قاسم با وی تماس گرفت و در ازای آزادی برادرش به نام هادی كه 26 ساله است 40 میلیون تومان پول خواسته است، در حالی كه مأموران پی‌برده بودند قاسم همان مرد هفت تیركش است، برای ردیابی دو مرد خطرناك در منطقه شورآباد به جست‌وجوی ویژه‌ای دست زدند و سرانجام روز 12 تیرماه سخی 25 ساله را دستگیر كردند و وی با دیدن طعمه‌هایشان پذیرفت در
گروگانگیری و زورگیری دست داشته است.

قتل گروگان

اعترافات سخی باوركردنی نبود، وی گفت: من و قاسم هادی را ربودیم و وی را به قتل رسانده و جسدش را داخل یك چاه مجتمع نیمه‌كاره واقع در شهرری انداختیم.

با جنایی شدن تبهكاری‌های دو مرد خطرناك با دستور دادرس شعبه 103 دادگاه كهریزك، تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی وارد عمل شدند و خیلی زود پرده از دومین جنایت برداشتند.تجسس‌های كارآگاهان ویژه قتل نشان داد قاسم با اطلاع از دستگیری سخی پا به فرار گذاشته و خط مسیری‌اش به سمت مرز افغانستان بوده است.

قتل یك زن

این در حالی بود كه جنایت مشابهی در حسن‌آباد كه در آن یك زن 60 ساله افغان از ناحیه پشت سر مورد حمله قرار گرفته بود به پلیس گزارش شد و مأموران خود را به یك گاوداری رساندند و به تحقیقات میدانی دست زدند.

این بررسی‌ها نشان داد ساعت 5/9‌ شب چهار بهمن ماه سال گذشته مأموران كلانتری 176 حسن‌آباد در جریان قتل این زن كه نیمه‌جان به بیمارستان انتقال یافته و تسلیم مرگ شده بود، قرار گرفته‌اند.

خانواده این زن ادعا كردند 8 میلیون تومان از خانه وی كه سرایدار خانه‌ای بوده به سرقت رفته و وی قربانی دزدان شده است.

پسر این زن و همسایه‌هایش ادعا كردند ساعتی پیش از جنایت، مردی به نام «قاسم» كه به پسر قربانی‌ا‌ش بدهكار بود برای پرداخت بدهی‌اش به محل جنایت مراجعه كرده است. پسر قربانی نیز در خصوص قاسم به كارآگاهان گفت: «قاسم از دوستان صمیمی من است و در تماس تلفنی مادرم متوجه شدم كه پس از پرداخت بدهی‌اش خانه ما را ترك كرده است.»
زن همسایه نیز گفت: زمان قتل جوان ناشناسی را دیدم كه از خانه این زن خارج شد و چهره‌اش را كاملاً به یاد دارم.

این زن وقتی عكس قاسم را دید ادعا كرد شكی ندارد پسر ناشناس صاحب همین عكس است.

بازگشت مرد جنایتكار به ایران

قاسم كه فرار كرده و خود را به كشورش رسانده بود بعد از مدتی باز به ایران بازگشته و پنهانی زندگی می‌كرد و در شهر تیران استان اصفهان در یك كارخانه سنگبری كار می‌كرد.
مخفیگاه قاسم 25 ساله شناسایی شد و كارآگاهان تهران خود را به تیران رساندند و سرانجام قاسم را روز 25 مهرماه دستگیر كردند.قاسم كه ادعا می‌كرد وی را اشتباهی گرفته‌اند پیش روی سخی چاره‌ای جز اعتراف ندید و به قتل و زورگیری اعتراف كرد.

قاسم در خصوص نخستین جنایت گفت: من با مجتبی كه پسر این زن بود دوستان نزدیك بودیم و حتی شب پیش از جنایت، من مهمان خانه آن‌ها بودم از حدود یك سال پیش، من 5 میلیون تومان به مجتبی بدهكار بودم تا این‌كه روز جنایت این بدهی را به مادرش دادم و از گاوداری خارج شدم، در زمان خارج شدن از گاوداری متوجه شدم غیر از مادر مجتـــــبی كسی آنجا نیست به همین خاطر باز به گاوداری برگشته و پس از پوشاندن صورت خودم ابتدا مادر مجتبی را با زدن ضربه‌ای به پشت سر بیهوش كردم اما زمانی كه هنــــگام سرقت به هوش آمد،تصمیم به كشتن وی گرفتم و چند ضربه محكم به پشت سرش زدم كه این‌بار وی به‌قتل رسید و پس از سرقت 8 میلیون تومان پول از گاوداری فرار كردم و به افغانستان رفتم، اما پس از تمام شدن پول‌ها باز به ایران برگشتم و همراه سخی اقدام به‌ آدم‌‌ربایی و كشتن یكی از دوستانم به نام هادی كردم.

بنابراین گزارش با توجه به گستردگی اقدامات این دو جانی خطرناك قاضی دادگاه خواستار انتشار عكس ‌های آنان شد تا اگر كسی در دام قاسم و سخی گرفتار شده است با شماره 51055510 اداره 10 پلیس آگاهی تهران تماس بگیرد.

روزنامه ایران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24