Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

انتخاب: ناصر ملک‌ مطیعی پس از دوری 35 ساله ‌اش از سینما گفت: ما با دست خالی، کم ‌دانشی، نداشتن حامی اما با عشق زیاد وارد سینما شدیم و مردم بابزرگواری اشتباها‌ت‌مان را نادیده گرفتند.

این بازیگر قدیمی در مراسمی که به مناسبت بازی ‌اش در فیلم علی عطشانی برگزار می‌شد، یادآور شد: زبان من از اینکه چگونه خوشحالی‌ام را از حضور مجدد در سینما بیان کنم، قاصر است. من یک بچه بد اخلاق و تخسی بودم که دوباره به خانه بازگشته ‌ام، نمی ‌دانم چگونه باید مانند آن بچه خوشحالی ‌ام را نشان بدهم.

وی ادامه داد: وقتی این جمع را دیدم افسوس خوردم و دوست داشتم که همه دوستانم اینجا کنارم باشند، من نماینده نسلی هستم که امروز یکسری‌ شان دیگر در این دنیا نیستند، به همین دلیل به همه همکارانم که امروز دیگر نمی ‌توانند کنارم باشند، ادای احترام می ‌کنم.

ملک‌ مطیعی با اشاره به عدم حضور 35 ساله ‌اش در سینما اظهار کرد: در این سال‌ ها که از سینما دور بودم فکر می‌ کنم واقعا از معشوقم دور بوده ‌ام. در این مدت همیشه همه فکر و حواسم به این معشوق بود. حال نمی ‌دانم در سن 83 سالگی آیا معشوق مرا می ‌پذیرد یا نه؟ فکر می‌کنم اگر برای این موهبتی که خداوند به من داده و این افتخاری که نصیبم شده است، روزی هزار بار سجده شکر کنم، کم است.

این بازیگر سینما که پس از سال‌ ها دوری از سینما در فیلم «نقش نگار» علی عطشانی بازی کرده است، درباره خاطره‌ اش در حضور در سینما، عنوان کرد: ما با دست خالی، کم‌ دانشی، نداشتن حامی اما با عشق زیاد وارد سینما شدیم و مردم با بزرگواری اشتباها‌ت ‌مان را نادیده گرفتند. به همین دلیل حیف است که قدردان این مردم نباشیم.

وی افزود: من گوش شنوایی دارم و امیدوارم مردم اشتباهات مرا در بازیگری بپذیرند. ناصر ملک‌ مطیعی در پایان سخنانش ضمن ابراز خرسندی از حضور در فیلم «نقش نگار» و جشن بازی مجددش در سینمای ایران، گفت: دوست داشتم همه دوستانم در شادی امشب من شریک باشند اما در هر صورت خانواده‌ ام هم نمی ‌دانند که در این فیلم بازی کرده‌ ام.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24