Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مدیر عامل شرکت ملی نفت با اشاره به افزایش اختیارات شرکت‌ های تابع نفت دلایل تاخیر در اجرای برخی از پروژه‌ های نفتی را اعلام کرد و گفت: افزایش اختیارات، شرکت ‌های نفتی را در قبال تصمیمات سازمانی خود پاسخگو می کند.

به گزارش مهر، رکن الدین جوادی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید شرکت نفت فلات قاره ایران، با بیان اینکه بسیاری از تاخیرهای پیش آمده در پروژه‌ ها، ناشی از نقص فرآیندهاست که با اصلاح و سالم سازی فرآیندها، این مانع برطرف می‌شود، گفت: شفافیت در امور و سرعت عمل را نیز به عنوان دیگر الزامات در مسیر پیشبرد اهداف صنعت نفت مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر اینکه هرگونه عدم شفافیت و یا تعلل در امور می تواند راه را برای استفاده سودجویان هموار کند بر ضرورت زمان بندی فعالیت‌ها به منظور اعمال مدیریت بهینه و انجام کار در زمان تعیین شده تاکید کرد و افزود: با رعایت این الزامات، تولید، توسعه و تعمیر و نگهداری با سرعت بیشتری انجام می شود.

معاون وزیر نفت در ادامه، افزایش اختیارات شرکت‌های تابعه نفت را نیز ضروری خواند و یادآور شد: افزایش اختیارات، شرکت‌ها را در قبال تصمیمات سازمانی خود پاسخگو می کند.

به گفته این مقام مسئول با افزایش اختیارات، شرکت‌های تابعه می ‌توانند با بهره مندی از تفکر و تجربه هیئت مدیره و بدنه کارشناسی خود به تصمیم گیری بپردازند و سپس در قبال تصمیمات اخذ شده، پاسخگو باشند.

وی بر اهمیت استفاده کارفرما از نظرات مجریان پروژه ها تاکید کرد و اظهار داشت: در بسیاری از مواقع، توان اجرایی و کارشناسی مجریان پروژه ها می‌تواند به تصمیم گیری بهتر کارفرما کمک کند و این امر نباید مورد غفلت واقع شود.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت اصلاح و سالم سازی فرآیندها، توجه به عامل زمان و شفافیت در امور به عنوان سه رکن اساسی در راستای پیشبرد بهتر اهداف صنعت نفت تاکید کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24