Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

مراسم معارفه دكتر كوروش پرویزیان به عنوان مدیر عامل بانك سینا و تودیع دكتر عبدالناصر همتی مدیرعامل پیشین بانك روز دوشنبه 22 مهرماه برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول ‌نیوز، این مراسم با حضور رئیس، معاونین و مدیران بنیاد مستضعفان، جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانك مركزی، مدیران عامل بانك ها، سازمان حسابرسی، بورس و اوراق بهادار و همچنین اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق بانك سینا برگزار شد.

در ابتدای این نشست دكتر همتی ضمن تبریك انتصاب دكتر پرویزیان به سمت مدیرعامل بانك سینا، ابراز امیدواری كرد كه ایشان با اتكا به تجارب ارزنده خود در راستای پیشبرد و پیشرفت بیشتر بانك گام های موثرتری بردارند.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: عملكرد من، رساندن بانك سینا به جایگاه فعلی بوده كه این امر مرهون كمك همكاران و حمایت های ویژه اعضای هیئت مدیره بانك است و به همین مناسبت از همه كسانی كه در این راه یار و یاورم بوده اند قدردانی می كنم.

سپس دكتر پرویزیان نیز با اشاره به این كه بانك سینا جزو بانك های خوشنام نظام بانكی است كه به صورت مستمر و متوازن به حركت رو به رشد خود ادامه داده، تصریح كرد: سعی ما تداوم این روند با مساعدت همكاران و كسب موفقیت های بیشتر برای بانك سینا خواهد بود.

مدیر عامل بانك سینا همچنین ابراز امیدواری كرد كه با همكاری و تعامل بیشتر و مستمر شبكه بانكی، اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تحقق یابد و بانك سینا به عنوان جزیی از نظام بانكی متناسب با سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای رشد و بالندگی اقتصاد میهن اسلامی گام های جدی تری بردارد.

در بخش دیگری از مراسم دكتر محمد مخبر رئیس هیئت مدیره بانك سینا تقارن اعیاد قربان و غدیر را با تغییرات مدیریتی در بانك به فال نیك گرفت و ضمن تقدیر از زحمات دكتر همتی، وی را در زمره مدیران با تجربه نظام بانكی خواند و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت كرد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دكتر پرویزیان، گفت: با این انتصاب، نظام بانكی به ویژه بانك سینا از خدمات ایشان بیشتر بهره مند شده و اثربخشی كلان برای نظام بانكی به همراه خواهد داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از دیگر سخنرانان این مراسم بود كه ضمن قدردانی از زحمات دكتر همتی، وی را مدیری توانمند خواند و گفت: علاقمندی به توسعه منابع انسانی و به كارگیری تكنولوژی در فعالیت ها از خصیصه های بارز ایشان است كه این امر می تواند زمینه خوبی برای استفاده از ظرفیت ها و توانایی های انباشته بانك ملی باشد.

محمد فروزنده همچنین ضمن قدردانی از دكتر پرویزیان به دلیل پذیرفتن مسئولیت در بانك سینا، ایشان را از مدیران خوب، موفق، با حوصله و برخوردار از خصوصیت و قدرت "نه" گفتن برشمرد و تصریح كرد: حضور آقای دكتر پرویزیان را یك مزیت می دانم كه می تواند بانك سینا را در رسیدن به نقطه اوجی كه مورد علاقه همه مدیران، كاركنان و  ذی نفعان این مجموعه است، كمك نماید.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های اعضا و رئیس هیئت مدیره بانك سینا، بر توسعه منابع انسانی و جوانگرایی همچون گذشته تاكید و با اشاره به این كه بانك سینا طی سالیان متمادی كمترین تغییرات را در سطح مدیریتی نسبت به سایر بانك ها داشته است، بر تداوم این روند از طریق به كارگیری توان نیروهای با حمیت و جوان شاغل در بانك سینا به نحوی كه مانع از درك تغییرات محیط بیرونی نشود، تاكید كرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24