Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از روز ۲۸ آبان ماه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه كه در فضایی بالغ بر ۱۰هزار متر مربع برپا می شود، نمایندگانی از كشورهای آلمان، اسپانیا، انگلیس، بلغارستان، كره جنوبی، چین، تركیه، روسیه و ایتالیا حضور دارند.

سالن های ۶، ۷، A۲۵ ، B ۲۵ ، C ۲۵ و ۲۷ محل دایمی نمایشگاه ها میزبان انواع پوشاك و كفش ورزشی، لوازم و در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی؛ انواع پوشاك و كفش ورزشی، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهی مانند فوتبال، والیبال، بسكتبال، هندبال و غیره، تجهیزات ورزش كشتی و تجهیزات استخر خواهد بود.

براساس گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی ورزش، همچنین تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی، آبی و هوایی، دوچرخه سواری، ورزش های فكری، انواع تجهیزات و وسایل شنا، ورزش ها و مسابقات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشكی ورزشی، مكمل های غذایی، دارویی و پروتئینی در این نمایشگاه ارایه می شود و نهادها و شركت های ارایه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراكز و سالن ها ورزشی (كف پوش ها، تابلوها و ...) وسایل خود را عرضه خواهند كرد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با همكاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی و انجمن تولید كنندگان لوازم ورزشی برگزار می شود و فدراسیون های ورزشی، ادارات كل ورزش استان ها، هیات های ورزشی و باشگاه های ورزشی كشور نیز حضوری فعال دارند.

توجه ویژه به حوزه ورزش كشور، ارتقای ورزش های همگانی و قهرمانی، توسعه اماكن ورزشی، ارایه آخرین دستاوردها و فناوری های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، آشنایی با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و ارتقای كیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی مهم ترین اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی است.

گفتنی است، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، شركت های برتر و مشهور جهان، كالاهای خود را به نمایش عموم خواهند گذاشت.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24