Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ما را به یک مهمانی دعوت کردند. به عنوان یک نخبه ایرانی دعوت شده بودم و باید کاری می ‌کردم و آن راکت ‌ها را دادم. من آن راکت ‌ها را به مردم ایران کادو کرده بودم و اصلا این نبود که من این کار را برای شخص خاصی انجام داده باشم. ارغوان رضایی تنیسور سرشناس ایران - فرانسوی که در سطح اول این رشته خود را مطرح کرده ضمن بیان این مطلب در ادامه سخنان خود باز هم به تبعات هدیه کردن راکت به رئیس‌ جمهور پیشین ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اشاره می‌ کند که تا مدت ها برایش دردسرساز شده بود. با هم این گفتگو را می خوانیم.

اولین سفری که به ایران داشتید خاطرتان هست؟

بله. تقریبا پنج سال سن داشتم که پدرم مرا به ایران آورده بود. هر وقت به ایران می ‌آیم خاطرات خوبی برایم باقی می ‌ماند.

رفتار مردم با شما چطور بوده در این مدت؟

خیلی دوست دارم. نمی ‌دانم که چقدر مرا اینجا می ‌شناسند اما وقتی اسم خودم را می‌گویم بعد می‌ فهمم که خیلی ‌ها مرا کاملا می ‌شناسند. البته در فرانسه شرایط فرق می‌کند. آنجا همه تنیس را می ‌شناسند.

یک موضوعی که بازتاب ‌های مختلفی به دنبال داشت راکت ‌های تنیس معروفی بود که به احمدی ‌نژاد اهداء کردید؟

ما را به یک مهمانی دعوت کردند. به عنوان یک نخبه ایرانی دعوت شده بودم و باید کاری می‌کردم و آن راکت ‌ها را دادم. من آن راکت‌ ها را به مردم ایران کادو کرده بودم و اصلا این نبود که من این کار را برای شخص خاصی انجام داده باشم.

پس چرا همان زمان این موضوع را تکذیب نکردید. حالا که دولت تغییر کرده است آن را تکذیب می‌کنید؟

من همان زمان هم عنوان کردم که این به مردم ایران تعلق دارد. اجازه بدهید من داستان را برای شما توضیح بدهم. ما را به عنوان یک نخبه ایرانی خارج از کشور دعوت کردند. من هم گفتم وقتی دعوت می‎کنند یک کادویی تهیه کنم. درست است که فرانسه بهترین عطرهای دنیا را دارد ولی من که نمی‌توانستم عطر کادو بدهم. من به دیدن کسی می ‌رفتم که رئیس جمهور ایران بود. کاری ندارم که چه شخصی رئیس جمهور بوده و هر کسی هم جای احمدی ‌نژاد بود این کار را انجام می‌دادم.

ولی این موضوع بازتاب‌های زیادی به دنبال داشت و برخی ‌ها مدعی شدند محبوبیت شما را در بین گروهی کاملا از بین برد؟

من اصلا دنبال کار سیاسی نیستم. همان زمان هم به آقای احمدی ‌نژاد گفتم که این راکت‌ ها برای من خیلی با ارزش هستند چون که با آن راکت ‌ها خیلی جنگیدم تا نام ایران را مطرح کنم.

و بعد از آن مشکلات زیادی انتظار شما را می‌کشیدند؟

بله همین طور است. درگیری‌ های زیادی پیدا کردیم. خیلی به ما توهین کردند. آنها در انتخابات از کادوی من سوء استفاده کردند و این برای من گران تمام شده بود.

واکنش ایرانی ‌ها پس از آن چطور بود؟

خیلی به ما توهین کردند. هر چی لیاقت خودشان بود به ما گفتند. این کار دموکراسی واقعی نبود. من گفتم که این راکت ‌ها متعلق به مردم ایران است و برای مردم ایران جنگیدم ولی متاسفانه از حرف‌ های من سوء استفاده شد. ایرانی ‌های هر کشوری که می ‌رفتم از من در این باره می ‌پرسیدند و مجبور بودم برای همه توضیح بدهم. آخر من در این ماجرا ذینفع نبودم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24