Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سامانه نامک (نرم افزار ایستگاه معاملاتی کارگزاران) به زودی جایگزین سامانه پم خواهد شد.

به گزارش سنا، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ضمن اعلام این خبر افزود: سامانه کارگزاری موجود (پم) محصول یک شرکت خارجی است و امکان تغییر در این سامانه جهت پوشش نیازمندی های کنونی بازار میسر نبود.

عباس احمدی افزود: به طور مثال پوشش نیازمندی های بازار برق، حراج حضوری در بورس انرژی، ایجاد سیستم های کنترلی مورد نیاز مدیران کارگزاری، استفاده بهینه از پهنای باند شبکه ارتباطی، انجام معاملات توافقی و... از جمله نیازمندی های بازار بود که سامانه کارگزاری پم توانایی پوشش این نیازمندی ها را نداشت.

مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ادامه داد: از اواسط سال 1391 تولید سامانه کارگزاری در دستور کار شرکت قرار گرفت و عملیات انتقال ایستگاه های کارگزاری از سامانه کارگزاری پم به سامانه کارگزاری نامک از اواخر شهریور ماه آغاز گردیده است و در حال حاضر تمامی ایستگاه های معاملاتی شهرستان ها از سامانه نامک برای ارسال سفارشات خود استفاده می نمایند.

وی در خصوص استفاده کاربران تهرانی از این نرم افزار بیان داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا قبل از پایان مهر ماه ایستگاه های معاملاتی کارگزارن در تهران نیز از سامانه نامک استفاده خواهند کرد و دسترسی به سامانه پم نیز متوقف خواهد شد.

احمدی همچنین با اشاره به توقف خدمات دهی وب سایت قدیم شرکت مدیریت فناوری بورس تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری سایت  old.tsetmc.com از دسترس خارج خواهد شد و از معدود فعالان بازار سرمایه که هنوز از این سایت برای دریافت اطلاعات بازار استفاده می کنند، درخواست کرد برای بهره مندی از اطلاعات کامل تر و سریع تر، از وب سایت جدید به آدرسwww.tsetmc..com  استفاده نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24