Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از بازی موضع تندی علیه علی دایی گرفت، تا پس از یک دوره ظاهرا صلح و آشتی تنش بین این دو پیشکسوت فوتبال بالا بگیرد.

به گزارش ایسنا، سر مربی تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری که کم هم حاشیه نداشت، گفت: آقایان می‌خواهند همه را له کنند. آدم‌ های زیادی را زیر پاهایشان له کرده‌ اند. آقای قهرمانی را حسابی کوبیدند و چه بلایی سر آقای قهرمانی آوردند. در دنیا چنین اتفاقاتی زیاد می ‌افتد اما کسی را تخریب نمی ‌کنند.

سرمربی صبا در ادامه گفت: آقایان متاسفانه به گونه ‌ای رفتار می‌ کنند که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می ‌دهند و در صحنه ‌ای نبود که این ها اعتراض شدید نشان ندهند. پای یک بدنساز وسط است که به این آقایان وابستگی دارد و همه را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. در اداره مالیات نفوذ دارند. هکتارها هکتار زمین گرفته ‌اند و خود را پروفسور داوری می ‌دانند. نزدیک به 5 میلیارد رقم قراردادشان است.

مایلی ‌کهن گفت: ما 11 هفته از روی نیمکت بلند نشدیم و واقعا فوتبال مردانه بازی می‌کنیم و اگر فیلم ‌ها را نگاه کنید می‌بینید که چه کسی به داور حمله می ‌کند و ارکان فوتبال را زیر سوال می‌ برد.

سرمربی صبا در پاسخ به این ‌که چرا تماشاگران پرسپولیس در این بازی و بازی ‌ها قبل بیشتر از تماشاگران صبا بودند، گفت: فاصله ورزشگاه تا شهر دور است و تماشاگران کمتری به ورزشگاه می ‌آیند. ما دوست داریم بازی ‌ها در شهر انجام شود تا هواداران از تیم ما حمایت کنند.

وی درباره فوتبال ناپاک در ایران گفت: کدوم اراده ‌ای وجود دارد برای از بین بردن تبانی در کشور؟ تبانی فقط در فوتبال وجود دارد؟ ببخشید در دادگستری وجود ندارد؟ البته آدم‌های شریف در دادگستری زیاد وجود دارند. در کلانتری وجود ندارد؟ چطور جاهای دیگر با ساخت و پاخت و کار چاق ‌کن‌ ها با هم ارتباط دارند. بنده این همه پول در فوتبال گرفته ‌ام. هکتار هکتار زمین گرفته ‌ام. ببینید چقدر به هم پیچیده‌ اند. این‌ جا نوشته است می ‌توانید ببینید. بنده در سال 88، 87 مربی نمونه مالیاتی شدم. شما تا به حال دیدید یک جا گفته باشم؟ اما آقایان به دلیل کارهایی که انجام می ‌دهند، تلویزیون نشان می ‌دهد که مربی نمونه مالیاتی هستند. آقایان می‌خواهند همه را له کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره این ‌که چرا به سمت آقای دایی نرفتید؟ گفت: من دلایل خاص خودم را دارم. ما از این کارها زیاد کرده ‌ایم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24