Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

معاون نظارت و بازرسی شورای شهر تهران درپی نشست زمین در منطقه ایران زمین ( خیابان گلستان شهرک غرب ) به دلیل گودبرداری غیراصولی از اعزام تیم كارشناسان فنی و عمرانی برای بررسی فوری دلایل وقوع این حادثه خبر داد.

عباس جدیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین اقدامات شورای شهر تهران در مورد حادثه نشست زمین در محله ایران زمین تهران گفت: بعد از اطلاع از این رخداد به سرعت معاونت نظارت و بازرسی شورای شهر تهران با تشكیل كارگروهی تخصصی به محل حادثه اعزام شدند. بعد از اعزام این كارگروه یك تیم از مهندسان عمران هم به منطقه اعزام شدند و امروز ساعت 14 جلسه فوق العاده برای آخرین نتایج بررسی حادثه در معاونت نظارت و بازرسی شورای شهر تشكیل خواهد شد.

جدیدی اظهار داشت: قطعا هرگونه اهمال كاری از سوی واحد عملیاتی و پیمانكار و مسئول پروژه (كارفرما) غیرقابل گذشت است و تیم ارزیابی قطعا سلیقه ای عمل كردن و اعمال نظرهای غیركارشناسی را شفاف سازی خواهد كرد و گزارش کامل آن به سرعت به شهردار تهران ارائه می شود.

معاون رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم تهران بدانند كه شورای شهر به هیچ عنوان از مسائلی كه با جان مردم سرو كار دارد به آسانی عبور نمی كند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدای مهیبی ساعت 5 صبح روز 11 مهر ماه ساکنان منطقه ایران زمین را متحیر كرد. این حادثه به دلیل گودبرداری غیر اصولی پروژه بزرگ فردی به نام بابک زنجانی بوده است. در این حادثه بخشی از ضلع شمالی پروژه تخریب و آسیب قابل ملاحظه ای به خیابان و خانه های اطراف وارد شد.

همچنین بر اثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت ۵ هزارمترمربع با عمق ۴۰ متر، نشست کرد و ترک های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان های اطراف پدیدار شد. این پروژه که توسط شرکت ستسا از زیر مجموعه های هلدینگ سورینت در حال ساخت است با وجود اخطارها و تذکرهایی که در این مدت دریافت کرده بود همچنان به فعالیت خود ادامه داد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24