Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه در جامعه ما آزادی ‌های بسیاری وجود دارد، اظهار کرد: در جامعه ‌ای که آزادی ‌های فراوانی وجود دارد پرتاب کفش‌، تخم ‌مرغ و همچنین مطرح کردن حرف ‌های نامربوط خیلی طبیعی به نظر می ‌آید!

سید محمد غرضی در گفت‌ و گو با  ایسنا، با بیان این‌که فضای نقد سالم و ناصحانه از ابتدای انقلاب تاکنون همواره وجود داشته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچگاه شخصی نقد سالم و ناصحانه را نفی نکرده است؛ چرا که قدرت‌ های سیاسی همواره پیگیر این گونه نقدها بوده‌ اند.

وی با اشاره به برخی اقدامات ناشایستی که تحت عنوان انتقاد در جامعه صورت می ‌گیرد با بیان این ‌که هیچ گاه مرز بین نقد سالم و فحاشی از بین نخواهد رفت، اظهار کرد: بعضی از افرادی که این گونه اقدامات ناشایست را انجام می‌ دهند تصورشان بر این است که بر طبق منطق و اصول خاصی اینگونه عمل می‌کنند. آنها تصورشان بر صحت مطالبشان است و زمانی که به بن ‌بست می ‌رسند صدایشان در می ‌آید و اقدام به فحاشی و کارهای غیراخلاقی می‌کنند.

این فعال سیاسی با بیان این ‌که جمهوری اسلامی ایران بالاترین عرضه فرهنگی را دارد، گفت: همواره در کشور گروه ‌هایی وجود دارند که می ‌خواهند صحبت ‌هایشان بدون نقد باقی بماند. این در حالی است که نه تنها این گروه‌ ها در جریانات سیاسی اثرمند نیستند، بلکه معمولا خود به جان یکدیگر می ‌افتند.

غرضی با تاکید بر این ‌که انتقادات همواره بر اشخاص مطرح می‌شوند، اظهار کرد: من هیچگاه مشاهده نکرده ‌ام که سخن سیاسی قوی‌ ای را کسی نقد کند و یا با این سخن اعلام مخالفت کند، بلکه معمولا این افراد مورد نقد، لعن و نفرین دیگران قرار می‌ گیرند و این بدین خاطر است که در جامعه ما بیشتر بر افراد تکیه می‌ شود. چنانچه ما از اشخاص عبور کنیم و به مطالب دقت داشته باشیم؛ هیچگاه شاهد مطرح شدن اینگ ونه نقد‌ها در جامعه نخواهیم بود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24